MANNFOLK!! *klage*

Cinnamon*

Gift med forumet
Jeg holder virkelig på og bli gal jeg altså..
Kommer til og få dårlig samvittighet med en gang jeg skriver dette, for jeg vet jo at mannen ikke kan noe for det..

Men han er så vanvittig mye syk!!
Han har feber og ligger rett ut ca 1 gang i mnd..
Nå er han syk igjen, etter og ha vært syk sist i julen!

Skjønner som sagt at han ikke kan noe for det, men jeg blir fryktelig sliten av at han tilstadighet ligger rett ut og jeg må gjøre ALT!

Nå er jo jeg SM pga problemer med ryggen, men får jo ikke akkuratt slappet av og tatt det rolig når jeg må ta meg av alt husarbeid, handling samt alt som har med 2-åringen vår og gjøre..

Kan man bestille legetime på grunnlag av at man er så mye syk..? Kan det være underliggende årsaker til sånt..?!

Han har ligget en uke med hhv halsbetennelse og bihulebetennelse i august, september, november, desember og nå januar..

Ligge rett ut?? Jeg har hatt alt det der, men aldri hatt muligheten til å ligge rett ut i ukesvis.. [8D]

ORIGINAL: Froskegele

Ligge rett ut?? Jeg har hatt alt det der, men aldri hatt muligheten til å ligge rett ut i ukesvis.. [8D]

Han er mann!!
Når jeg har det må jeg fungere som vanlig.. Kun han som legger seg rett ut og kapitulerer for fult!!

Typisk mannfolk! [;)]
Legg deg rett ut selv og si at du ikke klarer å bevege deg. Du er tross alt sm og skal ikke gjøre ALT.
Han får trykke i seg paracet og ta i et tak han også!
Lykke til [:)]

Jeg hadde nok sendt han til legen og bedt han få en sjekk av immunforsvaret.. Er ikke normalt å være SÅ ofte syk... Bedre med en sjekk så vet man at alt er i orden..

Dårlig imunforsvar på han på han da ...

Gi han:

VITAMINER og MINERALER
Mer GRØNNSAKER
Drikk ALOEVERAJUICE
Få i han nok VANN
Og være FYSISK AKTIV

Da skulle det hjelpe på [8D]

Har han halsbetennelse ofte så burde vel legen sendt han til en øre-nese-hals lege,
så mandlene evt kan fjernes!

ORIGINAL: Cinnamon*

ORIGINAL: Froskegele

Han er mann!!
Når jeg har det må jeg fungere som vanlig.. Kun han som legger seg rett ut og kapitulerer for fult!!

Er ikke alle menn slik da?

Jeg holder virkelig på og krepere..
Jeg har en datter som bare krangler, og en rygg som krangler enda mer!! Aboslutt alt gjør vondt, og da jeg spurte mannen om han kunne passe kiddo mens jeg dusjet fikk jeg til svar at jeg vel kunne vente til hun hadde sovnet..! *grrrr*

Nå ligger sinnakid og roper og hyler i senga si, mens mannen ligger i senga og ser på film...!!!
Gikk inn for å ta tempen på han men da sa han at han nok ikke hadde feber.. Han var bare litt pjusk!!

SUCK IT UP!!

Faen og sint jeg egentlig er nå..

Jeg har en datter som bare krangler, og en rygg som krangler enda mer!! Aboslutt alt gjør vondt, og da jeg spurte mannen om han kunne passe kiddo mens jeg dusjet fikk jeg til svar at jeg vel kunne vente til hun hadde sovnet..! *grrrr*

Nå ligger sinnakid og roper og hyler i senga si, mens mannen ligger i senga og ser på film...!!!
Gikk inn for å ta tempen på han men da sa han at han nok ikke hadde feber.. Han var bare litt pjusk!!

SUCK IT UP!!

Hmmm... Dette lukter litt latskap. Også blir det veldig enkelt for han om du bare biter tenna sammen og godtar det.. Du må ta deg en prat
med han, for det første så må han komme seg på legen å få skjekka ståa, også må du fortelle han hvor slitsomt det er å ha det
slik og at du snart ikke orker mer. Lykke til!

SUCK IT UP!!

ååå herlighet då hadde eg sett rødt! Knus tven og drag av han dynen, då får du sikkert liv i han [;)]

Kan godt forstå din frustrasjon...og ihvertfall når det gjelder helt vanlig sykdom som feks forkjølelse og annet småtteri. Det er jo ikke et ukjent faktum at enkelte mannfolk eeeeeeeeeelsker å bli dulla med....og når de er syke..DA ER DE SYKE DA! [:D][:D] Men når får egentlig vi lov til å være syke?? Hmmmm[:D]

SUCK IT UP!!

Kjenner jeg blir sint på dine vegne!!!
Mannfolk har en tendens til å få vondt i eller bli syk i "vil ikke'en" sin....
Enten får han dra til legen hvis han er så syk, ellers får han bite tenna sammen han også!
Du er faktisk SM, og det hjelper jo ikke akkurat på ryggen når du må gjøre ALT. Ser i tillegg på tickeren din at du er gravid, og da trenger du faktisk ekstra hvile du også.
Helt greit at man er syk, men ting må faktisk gjøres fordet!!!
Sender deg en goood klem[:)]

ville helt klart ringt legen. at man er så mye syk kan ha en annen årsak, og skjønner egentlig godt han er så lei når han er så mye syk.

onkelen min hadde OFTE halsbetennelse i 6 mnd.. gikk til legen og da viste det seg at han hadde kreft på mandelen..
Fikk rask operasjon (han ble filmen av tv3 for å vise det på sykehuset)

Så, ville bedt han gå til legen og sjekke seg grundig [:)] Bedre med en gang for mye..

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

onkelen min hadde OFTE halsbetennelse i 6 mnd.. gikk til legen og da viste det seg at han hadde kreft på mandelen..
Fikk rask operasjon (han ble filmen av tv3 for å vise det på sykehuset)

Så, ville bedt han gå til legen og sjekke seg grundig [:)] Bedre med en gang for mye..

Skal sende han til lege ASAP!!

Back
Topp