Mannfolk er rare dyr!!

Monica*27

Glad i forumet
ka d går i me mannfolk for tiden altså lurer eg bare på!!!
her i huset gjelder det vennene mine da... han vil ikke finne på så mye eller få så altfor god kontakt med de venninene mine som er "mindre attraktive".
ka e d for noe piss da??[8|] jeg syns no det ikke er utseende som teller men om de er snille og hyggelige og gode venner...
herregud...han har jo meg, så hvorfor skal jeg bare være med folk som er pene liksom?!?!? skjønner seriøst ikke noe av dette jeg[8|]

Hva!? Utseendet har da vel ingenting å si?? [&:]
Det er jo deg han skal se på og ikke venninnene dine!? Samme åssen de ser ut vel!?

Åh,gjett om jeg hadde blitt sinna hadde det vært min mann!! [:@]

ja det er det jeg sier til han men han sier ikke at det er for at han skal sjekke opp de pene venninene mine...det er jo meg han elsker sier han[:@]
men jeg skjønner serøst ikke ka d e som går av han for tiden..
jeg sa jo til han da: men da kan ikke vi være sammen med noen av dine venner for de ser jo helt jævlig ut hele gjengen"...var så forbanna når jeg sa det. mente det jo ikke for jeg gir jo f i hvordan de ser ut

ja det skal jeg og det har jeg gjort...tok en litt stygg en i morges da..(jeg har vanskeligheter for å glemme sånne ting): du ser no ikkje ut som en solstråle du heller,så da gidder jeg ikke være med deg jeg da!"

hahaha..da ble han laaaang i trynet da..så sa jeg -hadet,kos deg på jobb ugly-bugly[:D]

Syns det e synd at man ska dømme folk etter utseende alle har si skjønnhet og som regelt e den innvendig og ikke utvendig

he he he,... han får smake sin egen medisin i dette huset ja..snakker ikke sånn om enkelte av mine gode og beste venner nei[&:]

he he he... ja det var det som poppet inn i hodet mitt når han var på vei ut sur og jævlig..så begynte han å le da når jeg sa det.. men jeg mente jeg sa jeg[:D]

ehh...jeg ble forbanna jeg[:@]

ja si det du...kan du gi meg ett svar på hvorfor mannfolk noen ganger er et dass og sier dumme ting??[8|][8|][8|]

ORIGINAL: Monica24

ja si det du...kan du gi meg ett svar på hvorfor mannfolk noen ganger er et dass og sier dumme ting??[8|][8|][8|]

Hmm,vanskelig spørsmål.. [8D] Trodde ikke de var sååå korttenkte!? [&:][8|]

tydeligvis finnes det noen av de her i verden ja...

men jeg skjønner liksom mere nå etter han sa det, for når vi skal finne på noe må det alltid være med kompisene hans og damene deres.. jeg må jo kjefte og klikke gal for at vi skal være med mine venner på fest eller lignende....

synd for sambo at jeg er veeeeldig laaaangsint[:D]

Alvorlig talt..Hva er det for en oppførsel da? Tenk hvor såret han hadde blitt vist noen ikke ville være med han fordi de synes han var stygg..Nei det er det mest barnselige jeg har hørt alså[8|]

ja jeg vet! han sier jo de er greie og snille og sånn men at de godt kunne evt slanket seg eller noe sånn små ting...herregud sier jeg bare....
kaller han for ugly-bugly jeg ...sånn som i morges sa jeg "må kose deg på jobben i dag da ugly bugly"...

nei....vi må bare fastslå at mannfolk er noen rare dyr[:@]

Back
Topp