summer82
Forumet er livet
idag tidli va d like før e klikka på sambo her!!! e e jo langt f i form å slite virkeli m å gjør noe å her ser ikke ut sia e ikke klare gjør noe å sambo sir hver dag at joooooo han burde være flinkere å hjelpe til... men d skjer jo ikke[:@]
å idag tidli så sleit e m å komme me opp, å eneste grunnen t at e sku stå opp va jo fordi e da sku kjøre han på jobb, så hjem å pakke d vi skal ha m inni campingvogna i helga,å så hente han på jobb igjen å så dra innover. Sto no opp, å så sir han: oi e sovna visst igår e... ja pleie du ikke gjør d da sa e? jammen han hadde jo tenkt å plukke opp noen biler fra gulvet. Så sa e at d hadde vært viktigere at du tok oppvasken slik e sa før e la me, sia den ikke kan stå til søndag... jooo sir han.
jaja e får gjør d e da når e kjem heim etterpå sa e.
Da kommer d fra han: jammen vi burde egentli dra hjem hit å rydde før vi drar noen plass???????? eeeeh... ja d e ikke aktuelt sa e for da e klokka elleve før vi kommer inn i campingvogna å da gidde e ikke dra innover!
ja men d e ikke noe vits dra innover hvis DU rydder sir han da for da e ikke du iform alikevel... (som om e e d når e tar d m ro heller da.. men neida han SKAL innover i vogna å e må bare bli m for hvis ikke bli d syting at han ha kasta pengane ut vinduet osv osv osv)
Så sir e at ja men e må rydde sia rotet ikke går noen plass å ingen andre gjør d! Jammen da må e hjelpe de da sir han, ja for d sir du hver dag sa e å så gikk e for e blei så irritert!
Mannen begynne da på TRASS når han kommer inn igjen å vi he dårli tid sia han begynne på jobb om ett kvarter, da begynne han skal plukke opp leiker f gulvet men han sukker, stønner, akker og bærer seg.. tydeli i protest mot me!!!
E tok me me guttungen uti bilen å satte han fast å venta på sambo som omsider kom, å setter se ned sukker og stønner osv forts. E bestemte me for å ikke si noe mer!
Men når vi kom på jobben hans da sa e bare at e skjønna ikke helt hvordan han kan BO slik som vi har d no, men når vi skal vekk ei helg da må der være ryddig hjemme???? ka e logikken????
Off sorry blei langt dette.. måtte bare få ut frustrasjonen!!! men e må no bare ta d værste her no da å ødelegge me sjøl enda mer[:'(] sukk.. d va hjertens sukk for idag[8D]
å idag tidli så sleit e m å komme me opp, å eneste grunnen t at e sku stå opp va jo fordi e da sku kjøre han på jobb, så hjem å pakke d vi skal ha m inni campingvogna i helga,å så hente han på jobb igjen å så dra innover. Sto no opp, å så sir han: oi e sovna visst igår e... ja pleie du ikke gjør d da sa e? jammen han hadde jo tenkt å plukke opp noen biler fra gulvet. Så sa e at d hadde vært viktigere at du tok oppvasken slik e sa før e la me, sia den ikke kan stå til søndag... jooo sir han.
jaja e får gjør d e da når e kjem heim etterpå sa e.
Da kommer d fra han: jammen vi burde egentli dra hjem hit å rydde før vi drar noen plass???????? eeeeh... ja d e ikke aktuelt sa e for da e klokka elleve før vi kommer inn i campingvogna å da gidde e ikke dra innover!
ja men d e ikke noe vits dra innover hvis DU rydder sir han da for da e ikke du iform alikevel... (som om e e d når e tar d m ro heller da.. men neida han SKAL innover i vogna å e må bare bli m for hvis ikke bli d syting at han ha kasta pengane ut vinduet osv osv osv)
Så sir e at ja men e må rydde sia rotet ikke går noen plass å ingen andre gjør d! Jammen da må e hjelpe de da sir han, ja for d sir du hver dag sa e å så gikk e for e blei så irritert!
Mannen begynne da på TRASS når han kommer inn igjen å vi he dårli tid sia han begynne på jobb om ett kvarter, da begynne han skal plukke opp leiker f gulvet men han sukker, stønner, akker og bærer seg.. tydeli i protest mot me!!!
E tok me me guttungen uti bilen å satte han fast å venta på sambo som omsider kom, å setter se ned sukker og stønner osv forts. E bestemte me for å ikke si noe mer!
Men når vi kom på jobben hans da sa e bare at e skjønna ikke helt hvordan han kan BO slik som vi har d no, men når vi skal vekk ei helg da må der være ryddig hjemme???? ka e logikken????
Off sorry blei langt dette.. måtte bare få ut frustrasjonen!!! men e må no bare ta d værste her no da å ødelegge me sjøl enda mer[:'(] sukk.. d va hjertens sukk for idag[8D]