MANNFOLK!!!! arg LANG!!!!

summer82

Forumet er livet
idag tidli va d like før e klikka på sambo her!!!  e e jo langt f i form å slite virkeli m å gjør noe å her ser ikke ut sia e ikke klare gjør noe å sambo sir hver dag at joooooo han burde være flinkere å hjelpe til... men d skjer jo ikke[:@]

å idag tidli så sleit e m å komme me opp, å eneste grunnen t at e sku stå opp va jo fordi e da sku kjøre han på jobb, så hjem å pakke d vi skal ha m inni campingvogna i helga,å så hente han på jobb igjen å så dra innover. Sto no opp, å så sir han: oi e sovna visst igår e... ja pleie du ikke gjør d da sa e? jammen han hadde jo tenkt å plukke opp noen biler fra gulvet. Så sa e at d hadde vært viktigere at du tok oppvasken slik e sa før e la me, sia den ikke kan stå til søndag... jooo sir han.
jaja e får gjør d e da når e kjem heim etterpå sa e.
Da kommer d fra han: jammen vi burde egentli dra hjem hit å rydde før vi drar noen plass???????? eeeeh... ja d e ikke aktuelt sa e for da e klokka elleve før vi kommer inn i campingvogna å da gidde e ikke dra innover!
ja men d e ikke noe vits dra innover hvis DU rydder sir han da for da e ikke du iform alikevel... (som om e e d når e tar d m ro heller da.. men neida han SKAL innover i vogna å e må bare bli m for hvis ikke bli d syting at han ha kasta pengane ut vinduet osv osv osv)
Så sir e at ja men e må rydde sia rotet ikke går noen plass å ingen andre gjør d! Jammen da må e hjelpe de da sir han, ja for d sir du hver dag sa e å så gikk e for e blei så irritert!

Mannen begynne da på TRASS når han kommer inn igjen å vi he dårli tid sia han begynne på jobb om ett kvarter, da begynne han skal plukke opp leiker f gulvet men han sukker, stønner, akker og bærer seg.. tydeli i protest mot me!!!

E tok me me guttungen uti bilen å satte han fast å  venta på sambo som omsider kom, å setter se ned sukker og stønner osv forts. E bestemte me for å ikke si noe mer!
Men når vi kom på jobben hans da sa e bare at e skjønna ikke helt hvordan han kan BO slik som vi har d no, men når vi skal vekk ei helg da må der være ryddig hjemme???? ka e logikken????

Off sorry blei langt dette.. måtte bare få ut frustrasjonen!!! men e må no bare ta d værste her no da å ødelegge me sjøl enda mer[:'(] sukk.. d va hjertens sukk for idag[8D]

huffda.. høres ut som om dere ikke e heeeeelt på samme planet når d gjelder hvordan dere vil ha d hjemme...
høres meget slitsomt ut.. vet ikke helt hvilke råd som kan komme til nytte.. men dere bør så absolutt ha en felles formening om hva som er tillatt da.. før dere begge sitter med store magesår...

Jepp, det høres fryktelig mye ut som typisk mannfolk ja. Har et i hus jeg også, å det bruker å gå i det samme, så jeg kan trøste deg med å si at du er ikke den eneste som føler det ikke blir gjort noe hjemme. Ikke vet jeg om de ikke gjør noe fordi de ikke gidder, fordi de ikke Seeeer det eller fordi de egentli ikke bryr seg om at det er ryddig og rent? Samme fenomenet har i allefall de fleste mannfolk; det eeeer såååå vanskeli å rydde og vaske uten å få beskjed om det!
Hva skal man gjøre da? Ikke en lett sak gitt og skjønner deg veeeeldig godt!
En liten støtter-deg-klem her i fra

ORIGINAL: zzsandra

huffda.. høres ut som om dere ikke e heeeeelt på samme planet når d gjelder hvordan dere vil ha d hjemme...
høres meget slitsomt ut.. vet ikke helt hvilke råd som kan komme til nytte.. men dere bør så absolutt ha en felles formening om hva som er tillatt da.. før dere begge sitter med store magesår...

jo du skjønna han e enig i at her e rotete å kaos men han ser tydeligvis ikke noen grunn t å bruke energi på d????
bli så frustrert.. men e visste før e flytta la m han at han e en STOR rotekopp!!! men trodde e kunne forandre han litt der men den gang ei[:'(] e he prøvd ta d opp m han om han kan PRØVE hjelpe me mer å han sir jada... men d skjer ikke.. å no e e ikke i form t å gjør en ting å da ser her enda verre ut[:(]

Føler med deg, men tenker og at det sikkert kan være greit å komme i vogna, så slipper du iallefall å sitte hjemme og se på rotet.

Håper du får ei fin helg:-)

ORIGINAL: siste gang

Føler med deg, men tenker og at det sikkert kan være greit å komme i vogna, så slipper du iallefall å sitte hjemme og se på rotet.

Håper du får ei fin helg:-)

Jeg har det Akkurat som deg, Her hjemme er det KUN jeg som rydder og når jeg ber om hjelp så er det mas, samboeren min kan bare sette ting på gulvet sånn at det ikke ligger i veien for han, da vet han at jeg til slutt tar det bort for jeg blir så lei av å se at det står det [:@]
Jeg har heldig vis ikke vondt noen steder eller plager av noen slag,men det begynner jo å bli noe tyngre, og jeg er kjempe redd for at når man kommer hjem med babyen så ser det helt bomba ut forde jeg ikke har vært i stand til å rydde siste tiden [:'(].. MANNFOLK [>:]

Gir deg en klem jeg [:)]

ja e tror mannfolk rett å slett he fobi mot å rydde[:'(] men han her SER faktisk rotet å bare sukker men gidde ikke gjør noe m d... å slik her e no kan e ikke ta inn en baby!!! å d he e prøvd forklare han.. men nei han skjønne ikke at d MÅ gjøres...

eneste negative m å dra t vogna e at d e så langt gå til do at e bli helt skutt av å gå dit..[&:] så e e mer sliten der enn her hjemme igrunn hehe. pluss at e d noe som skjer når e e der så e e avhengi av ambulanse helikopter sia der ikke går ferger på natta osv. men men.. e får bite sammens tenna.. [:)]

jaja jeg hadde nok steilet jeg også, men ser til tider at jeg må spørre om de mest naturlige ting " kan du gjøre det?"
Skulle i vår situasjon ikke være nødvendig å måtte spørre........

Håper du uansett får ei god helg

ORIGINAL: wowmamma

jaja jeg hadde nok steilet jeg også, men ser til tider at jeg må spørre om de mest naturlige ting " kan du gjøre det?"
Skulle i vår situasjon ikke være nødvendig å måtte spørre........

Håper du uansett får ei god helg

nei syns ikke d sku være nødvendi når vi e i vår situasjon.. å så sir han liksom i en litt ekkel tone: ikke gjør d bare la d stå, gå å sett de i sofan du å bare sitt der! ikke noen fin måte e får høre den på heller å da bli e bare lei me å provosert å føle e MÅ gjør noe.. sukk

Du må nok bare si ifra at det sårer når han sier sånn.
Skal tross alt gå sånn som dette en del uker til, og det blir bare tyngre.........

ORIGINAL: wowmamma

Du må nok bare si ifra at det sårer når han sier sånn.
Skal tross alt gå sånn som dette en del uker til, og det blir bare tyngre.........

ja e må nok d... no klarte e iallfall brenne av at d bli ikke ryddig her å klart her før vi begynne samarbeide, å kanskje burde levere guttungen hos mamma el noe noen timer en dag å virkeli rydde!!! han va igrunn enig jøss[8D]

Back
Topp