Mannfolk altså ! :P

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Han har ikke råd til å kjøpe julegave til meg i år.. Han sa jeg hadde kjøpe meg noe jeg lyst på i steden.  Da sier jeg : - Vet ikke hva jeg har lyst på jeg.. - Jeg veit, får jeg til svar ! Du ønsker deg en ny håndmikser.. Ja jippi!! Det ønsker jeg meg virkelig!! Særlig siden jeg har en Kenwood maskin på loftet, jeg tørr bare ikke å krabbe opp på loftet høygravid Derfor har jeg brukt håndmikseren med bare en visp

Hihi :-P Min vil at vi skal gå på senteret sammen og så skal jeg peike på det jeg vil ha og så skal han betale den og så skal jeg ta den med hjem, pakke det inn, skrive på lappen og legge den under treet :-P

har gitt han klar beskjed om at jeg ikke blir med ham på noen handle tur og at vist han trudde han viste hva graviditets hormoner var fra før av, så er det ingenting i forhold til det han kommer til å få se på julaften om det ikke ligger en pakke fra han med mitt navn på under treet på julaften :-P

Vi har vært og tatt gravid-bilder hos fotograf i dag vi;) Og det er en julegave til hverandre i år;;)
Og det var tilogmed han som fant det på hehe;;) Skal si jeg ble overrasket over forslaget!

LillTrille skrev:
Vi har vært og tatt gravid-bilder hos fotograf i dag vi;) Og det er en julegave til hverandre i år;;)
Og det var tilogmed han som fant det på hehe;;) Skal si jeg ble overrasket over forslaget!

Åh, men det var jo en super søt gave :-)

Back
Topp