mannfolk å oppvaskmaskina

aimste

Forumet er livet
ka e d som gjør at mannfolkan rett å slett ikke klar å åpne døra te oppvaskmaskina å sette inn talerken eller glasset de har brukt???
HVIS de klar å få det fra stua å inn på kjøkkenet så sett de det på benken rett over oppvaskmaskina [&:]  der kan det stå en svær stabel med skittenkoppa, mens oppvaskmaskina e tom [&:] e det en sykdom?? [&:][8D]

jaja, eg klarte omsider å få han til å ta ut og inn av oppvask maskinen men klarte han å sette til der dei skulle vere????  NNEEII!! må alltid stable om

ORIGINAL: ~~KASI~~

jaja, eg klarte omsider å få han til å ta ut og inn av oppvask maskinen men klarte han å sette til der dei skulle vere????  NNEEII!! må alltid stable om

jepp, hvis han for en gangs skyld tar ut av maskina må æ omøbler alt på rett plass etterpå [:'(] merkelig at han alikevel vet kor alt e når han ska ha det [&:]

ORIGINAL: Shaanett

Sliter selv med det samme her ja.. [:@]

Men han har faktisk blitt flinkere....for jeg begynte å gjøre det samme å når det sto exstremt med skitne tallerkner å glass på benken så fikk jeg han til å rydde kjøkkenet så da så han det å sette nedi etterhvert var bedre[;)]

[:D]Fikk en god forklaring på hvorfor mannfolk ikke klarer å bruke oppvaskmaskin,vaskemaskin og tørketromler....

[;)]Mannfolk elsker elektriske duppleditter ,men ikke de der ,det er fordi de ikke er utstyrt med fjernkontroll - eller mulighet til å printe ut resultatet...[:D]
En dame på litt over 75 år som forklarte det til meg[;)]

ORIGINAL: MICAmor

[:D]Fikk en god forklaring på hvorfor mannfolk ikke klarer å bruke oppvaskmaskin,vaskemaskin og tørketromler....

[;)]Mannfolk elsker elektriske duppleditter ,men ikke de der ,det er fordi de ikke er utstyrt med fjernkontroll - eller mulighet til å printe ut resultatet...[:D]

Genialt

ORIGINAL: MICAmor

ahaaa!!  d ligg nå i det ja [:D] må vel ut å kjøpe fjernkontroll til oppvaskmaskina da [&:] [8D]

Lurer på det samme.. [8D] Eller om å bare la det stå i stua.. Tror de det kommer seg selv inn til kjøkkene og inn i oppvaskmaskinen.. Dumme mannfolk

Her i huset har vi i så fall samme genfeil [8D] Faktisk meget mulig at jeg er hardest ramma [:D][:D]

Hmmm... har heldigvis ikke det probl., min er flink til dette han [:)][:)] Kanskje flinkere enn meg?? [8D][8D]

Hmm, den der sykdommen har ikke min kjære. JEG er nok litt angrepet av den, men han er flink.. i alle fall flinkere enn meg... litt...

Her er han suuuper flink[:)]
Somregel han som tømmer den også når det er rent[:D]

Husbonden min er flink til både å sette inn og ta ut han.....heldigvis[;)]

ORIGINAL: aimste

ka e d som gjør at mannfolkan rett å slett ikke klar å åpne døra te oppvaskmaskina å sette inn talerken eller glasset de har brukt???
HVIS de klar å få det fra stua å inn på kjøkkenet så sett de det på benken rett over oppvaskmaskina [&:]  der kan det stå en svær stabel med skittenkoppa, mens oppvaskmaskina e tom [&:] e det en sykdom?? [&:][8D]

Trur dæm lide av en sykdom på det der området!!!![:D][:D]

Gubben her i huset er også ryddig og flink, men siden vi for tiden pusser opp og
mesteparten av den jobben blir gjort av han så er det for det meste jeg som rydder
opp oppvasken.

DET SKULLE BARE MANGLE!
-Mye heller oppvask enn riving av vegger og legging av gulv, synes igrunn arbeidsfordelingen
går i min favør jeg [:D]

Back
Topp