mannesyken..

Mammavenn

Glad i forumet
Så har samboeren blitt syk, eller manne syk. Kjenner jeg blir litt irritert. Han sitter oppe med fotball eller thriller til kl 02 på natten nesten hver dag i jula. Alt av husarbeid og barn faller på meg. Så er han dårlig på dagen og merkelig nok kvikner man til når en hvit og svart ball spretter bortover noe grønt gress. Bare et lite hjerte sukk..

Hehe, kjenner til det. Bare at her er det dataprogrammering for alle penga :P
Han min ble syk før jul, og bodde fremfor pc-en de 3 dagene han var hjemme fra jobb.
Alt av juleforberedelser som VI skulle ta ilag endte som i fjor med at det var jeg som ble alene om alt.
Så natt til julaften og halve julaften var jeg syk av egen sykdom og klarte ikke lyder. Jaga mann og guttungen ut på formiddagen på julaften sånn at jeg kunne gjøre alt klart til julebrunch med gjester.

Når jeg er syk merker jeg at formen blir bedre på kveld og natt og så dårligere på dag. ;) Og det er jo ikke så krevende å se på TV.
Men ja, skjønner det er irriterende! Samboeren min er heldigvis veldig sjeldent syk, og da er han forkjøla bare.

Når samboeren er mannesyk er han for dødssyk til å sitte oppe, faktisk. Da sover han mye, så det sier jeg ikke så mye på.

Back
Topp