Mannens hud...

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
... i ansiktet er så fet og oljete. Jeg tror jeg kan få han til å bruke noen produkter for å prøve å få orden på det, men hva skal man velge? Jeg selv bruker Mary Kay, men jeg kan ikke dele med han (forskjellige typer hud).

Noen tips? Helst bare et produkt, han er litt mann på det området :-P

Har du sett på bulldog sine produkt for menn? :) de har både ansiktsvask, fuktighetskrem, dusjsåpe, barberkrem osv. Gubben her liker produktene veldig godt og han er absolutt ingen krem mann :p selges bla på vita

Huden produserer olje når huden er tørr. Kjøp en fet ansiktskrem for menn.

Har du sett på bulldog sine produkt for menn? :) de har både ansiktsvask, fuktighetskrem, dusjsåpe, barberkrem osv. Gubben her liker produktene veldig godt og han er absolutt ingen krem mann :p selges bla på vita
Takk for tipset :-)

Eller så er REN sine produkter veldig bra!:-) bruker den serien selv, mannen bruker av meg. Han har fer hud. Det dunker fint:)! Du finner en serie fra det merke som er spesielt egnet til å få bort oljete feit hud, og blanke områder;)
Er ikke helt sikker på om den er forbeholdt kvunner egentlig, men det tror jeg ikke:-)!

Skrubb og bruke fuktighetskrem (tilpasset hudtype) så huden slipper å produsere så mye fett. :)

Back
Topp