F FruGull Glad i forumet 5 Okt 2008 #1 Hvis man ønsker at mannens forlover skal matche brudgommen, bør vi betale for hans antrekk da? Selv om han tjener ca 20 mill i året??[8|][:D]
Hvis man ønsker at mannens forlover skal matche brudgommen, bør vi betale for hans antrekk da? Selv om han tjener ca 20 mill i året??[8|][:D]
Trønderpia * SAS * Elsker forumet 5 Okt 2008 #3 JA "best man " har råd til det selv.. men det kommer an PÅ DERE om kledningen hans heller er en gave, for å vise at dere setter pris på han.. har dere lite budsjett: spør han pent om han tar kledningen på sin kappe stort budsjett: selvfølgelig betaler dere kledningen
JA "best man " har råd til det selv.. men det kommer an PÅ DERE om kledningen hans heller er en gave, for å vise at dere setter pris på han.. har dere lite budsjett: spør han pent om han tar kledningen på sin kappe stort budsjett: selvfølgelig betaler dere kledningen
Rødtopp86 Gift med forumet 6 Okt 2008 #4 Her tror jeg at kanskje forlover vil matche sambo, men han tjener så godt, at han har ikke nevnt penger..
Her tror jeg at kanskje forlover vil matche sambo, men han tjener så godt, at han har ikke nevnt penger..
Ulva Forumet er livet 6 Okt 2008 #5 Her hvor jeg bor er det vanlig at forlover(ne) styrer med kledningen selv.
L ~LiseM~ Gift med forumet 8 Okt 2008 #6 Foloveren til gubben hadde en fin dress. Så han brukte bare den. Det kommer vel an på hvor mye en vil gjøre uta det..
Foloveren til gubben hadde en fin dress. Så han brukte bare den. Det kommer vel an på hvor mye en vil gjøre uta det..