mannen vil ikke forlove seg

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
MEN kan tenke seg å gifte seg,om noen år.. 2014 eks. i april har vi vert sammen i ti år!! det går så treigt.... og jeg synes det er litt uromantisk å ikke være forlova,jeg da,hehe

hvordan skal jeg få ham litt mer med på notene og kanskje sette endato?? uten at han får noia? vet ikke helt hvorfor,men han er jo en treig trønder da....hehe, og han ser ikke vitsen med å forlove seg bare...

Han har sikkert snakka med min samboer...

Og her er det jeg som er trønder og han østlening.

Kanksje han er slekt med samboen min. han sier at han skal forlove seg med meg fredag til våren i 2018 [:D][:D][:D][:D] hehe og han er også en treg trønder [8D]

Jeg også snakka med sambo om forlovelse, men han sa han stressa ikke.. Kanskje til 5 års dagen våe i Mai nå sa han.. Men plutselig overraska han med den 11.01.11 med en ring, så nå er vi forlovet, og vi ønsker og gifte oss innen 2013[:D] Men om det blir innen 2013 er en annen sak da[8D] hehe.. Håper din kommer på bedre tanker snart, det gjorde min[:D]

Oooog, vi begge er trøndere[:D]

hahahaha,godt vi er flere!!!!!!

Jeg likså godt fridde jeg [;)]

ORIGINAL: ohBaby!

MEN kan tenke seg å gifte seg,om noen år.. 2014 eks. i april har vi vert sammen i ti år!! det går så treigt.... og jeg synes det er litt uromantisk å ikke være forlova,jeg da,hehe

hvordan skal jeg få ham litt mer med på notene og kanskje sette endato?? uten at han får noia? vet ikke helt hvorfor,men han er jo en treig trønder da....hehe, og han ser ikke vitsen med å forlove seg bare...

oij, jeg er også samboer med en trønder.... Er det derfor han er så treig til å fri!!!!??? [:D][:)][;)] hilsen ugift vestlending

Ser ikke poenget i å være forlovet i mange år før det blir bryllup, så skjønner samboeren din godt.
Hvis dere kanskje skal gifte dere i 2014 kommer kanskje frieriet neste år eller noe sånt?

MÅ dere sette en dato nå da? Kan du fri til han? Jeg tenker kanskje at han sier ja, dersom du tar steget og frir til han først. Ikke alle jenter som tør/vil det da, selvsagt. [:D] Kan jo forklare han at selv om dere forlover dere, så trenger dere ikke å stresse med bryllup for det. Å at det ville betydd veldig mye for deg om du fikk en ring på fingeren :D Han trenger jo ikke å forstå alt[8D]

Jeg har vært sammens med gubben i 14 år forlovet i 10 år og ser ikke ut til at vi blir gift med det første.
Han er en staut Østerdøl han da.

jeg vil bare forlove meg, men mannen vil gifte seg.....

han skjønner bare ikke vitsen med forlvelse,skal vi gifte oss,kan vi likegodt gjøre det! han vil gifte seg,men bare ikek den forlovelsestiden først,ja,han er rar.........

og nei,hehe,han kommer ikke til å fri.

får la det ligge til over sommeren en gang,så får jeg pushe litt på å beg planlegging,for jeg skal gifte meg før jeg blir 35

Du får kalle han Trægost [8D]

Eller fri til han selv 11.11.11 [:D]

min er sånn oooog! JA, han vil gifte seg....... innen 10 år[:-] skjer ikke, blir innen 3 år[8D]

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: ohBaby!

han skjønner bare ikke vitsen med forlvelse,skal vi gifte oss,kan vi likegodt gjøre det! han vil gifte seg,men bare ikek den forlovelsestiden først,ja,han er rar.........

og nei,hehe,han kommer ikke til å fri.

får la det ligge til over sommeren en gang,så får jeg pushe litt på å beg planlegging,for jeg skal gifte meg før jeg blir 35

Snåling han ja... [8D]
Forlovelse er jo egentlig bare planleggingstiden før vielsen, altså tiden, bare en bekreftelse på at man har tenkt å gifte seg (det er jo det det betyr), men mange velger å lage stor ståhei med forlovelsesfest og greier.
Selv fridde jeg på skuddårsaften, slik tradisjonen tillater, gikk på kne, og så fortalte vi det etterpå til våre foreldre og søsken i telefonen. Det var hele sermonien. [:D]

ja,jeg er helt enig med deg,hehe,han bare skjønner ikke det med å få ring to gagner,bla bla blaaaaa...hehe

men blir nok bryllup til slutt!

Min mann ville ikke gifte seg heller han, så forlove kunne jeg jo bare drømme om.

Så vi gikk rett på giftermål, satte en dato- 9 år etter vi ble sammen og gjorde det overaskende på tinghuset i byen den dagen. Så trenger han bare huske en dag...

jeg heller har ikke helt skjønt det med å være forlovet i lang tid før en gifter seg
her hadde vi ikke forlovelseringer eller noe, vi bare bestemte oss i sept at vi ville gifte oss, des samme år giftet vi oss

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Kan ike du fri da??[;)][:D][:D]

les hele tråden!

han vil ikke være forlovet! er ikke snakk om hvem som skal fri her..... han ønsker ikke å forlve seg,fordi han synes det er tull med en forlovelsesperiode,før ett gitermål.

Min trønder vill heller ikke forlove seg sa han. Men etter noen år begynte keg å hinte litt, vise tilfeldige reklamer som kom i posten med ringer ol, uten å mase for mye [8D]
Så når vi hadde vært sammen i 5 år, bestilte han ringer helt på egget iniativ [:D] Og da han kom med de, så sa "romantiske" jeg, ja selvfølgelig....men også at jeg ikke ville være folova bare for å være det, og at jeg da ville gifte meg innen 3-4 år.
Så julaften året etter fikk jeg en ny ring, og der hadde han gravert inn: vil du gift dæ me mæ? DET hadde jeg ikke forventa [8D]
Og da blei vi herr og fru 9 mnd etterpå [:D]

Back
Topp