mannen til heike på tv nå!

*Kolibri*

Forumet er livet
neida, denne gangen er det selveste Johnsen på tv som legger frem Statsbudsjettet..
noen som følger med og håper på noen ekstra kroner noe sted?

jeg er glad han ihvertfall nevner bhgkvalitet og å styrke sykehusene[;)]

Har ikke sett på, men ser på nå. Ja det er vel opprustning av bhg, skoler og sykehus som står på tapetet. Det er veldig bra [:D]

Også ser jeg at de vil STIMULERE til mindre bruk av bil i byene. For ett tulleord STIMULERE, hva betyr det da???

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Har ikke sett på, men ser på nå. Ja det er vel opprustning av bhg, skoler og sykehus som står på tapetet. Det er veldig bra [:D]

Også ser jeg at de vil STIMULERE til mindre bruk av bil i byene. For ett tulleord STIMULERE, hva betyr det da???

haha nei det lurer jeg på og[:D]

ORIGINAL: kolibri

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

haha nei det lurer jeg på og[:D]

De får heller STIMULERE til at kollektivtrafikken utbedres og opprette ett bedre tilbud. Så kanskje det går av seg selv med disse bilene??

Også får de STIMULERE til reduserte ventelister istedenfor å pøse på med penger. Det er klart kroner vil hjelpe, men det er organiseringen i sykehusene som er HELT på trynet. Derfor er det lange ventelister, ikke ene og alene fordi de mangler penger.

Systemene er så store at de ansatte mister ansvarsfølelse for sin egen jobb. Nei, skulle heller fått beholde noen av lokalsykehusene istedenfor å slå sammen alt mulig rart også blir det kaos isteden.
Nei, nå er GASS våken så nå må vi gå. [:)]

Back
Topp