B *Bianco* Forumet er livet 14 Jun 2007 #1 dager siden men enda ikke kommet på konto!har fått lønnslipp da![:@] f...[:@]sorry! har dnb nor som bank,snakket med dem men de visste ikke! å ja det er rett kontonr de har fått[:-]
dager siden men enda ikke kommet på konto!har fått lønnslipp da![:@] f...[:@]sorry! har dnb nor som bank,snakket med dem men de visste ikke! å ja det er rett kontonr de har fått[:-]
B *Bianco* Forumet er livet 14 Jun 2007 #2 må si jeg er skuffet over arbeidsplassen,banken eller hvem det måtte være som ikke sender over pengene NÅ[&:]
må si jeg er skuffet over arbeidsplassen,banken eller hvem det måtte være som ikke sender over pengene NÅ[&:]
Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016 14 Jun 2007 #3 Er vel arbeidsplassen/regnskapsavdelinga sin feil, vil jeg tro.[8|]
McQeen Gift med forumet 14 Jun 2007 #4 Ring resgnskapskontoret til arbeidsplassen i morgen tidligt. Utroligt dårligt av de å ikke sende ut pengene i tide[:@]
Ring resgnskapskontoret til arbeidsplassen i morgen tidligt. Utroligt dårligt av de å ikke sende ut pengene i tide[:@]
B *Bianco* Forumet er livet 14 Jun 2007 #5 ORIGINAL: Orly Er vel arbeidsplassen/regnskapsavdelinga sin feil, vil jeg tro.[8|] ja men HVORFOR kommer ikke pengene inn når arbidsplassen sier pengene er sendt eller hva jeg skal si[8|]
ORIGINAL: Orly Er vel arbeidsplassen/regnskapsavdelinga sin feil, vil jeg tro.[8|] ja men HVORFOR kommer ikke pengene inn når arbidsplassen sier pengene er sendt eller hva jeg skal si[8|]
B *Bianco* Forumet er livet 14 Jun 2007 #6 ORIGINAL: susidusi Ring resgnskapskontoret til arbeidsplassen i morgen tidligt. Utroligt dårligt av de å ikke sende ut pengene i tide[:@] JA jeg blir så forbannet [:@][:@] ringer i morgen tidlig og pengene skal være inne til helga altså i morgen!
ORIGINAL: susidusi Ring resgnskapskontoret til arbeidsplassen i morgen tidligt. Utroligt dårligt av de å ikke sende ut pengene i tide[:@] JA jeg blir så forbannet [:@][:@] ringer i morgen tidlig og pengene skal være inne til helga altså i morgen!