Mannen skal skyte Otto Robsahm

Vand

Forumet er livet
Og jeg gir han lov til det! [>:][>:][>:][>:][8D]

Otto er jo en "forkjemper" på at kvinner skal slutte å mase på at menn skal pusse opp - og heller gjøre det selv....!

Og DET gjorde jeg i dag! [8D][8D][8D]

Kjøpte mellomgangsdør med glass i, karm og listverk. Hadde en rull med kjempestilig tapet hjemme som jeg skulle tapetsere på den veggen døren skulle på.

Vi har vaskeromsgrønnfarge i gangen [:'(][:'(][:'(][:'(] så den skal males eggehvit...

For å lage en laaang historie kort: Jeg rev ned den nylagte tapeten, og dro og kjøpte ny. Mannen får pusse opp hele jævla gangen før jeg BRENNER DEN NED! [:@][:@][:@][:@][:@]

JEG KAN IKKE SÅNT!!!!![:@][:@][:@][:@][:@]

PANG PANG OTTO! [:@][:@][:@][:@][:@][8D]

[:'(] æsj... hørtes ikke gøy ut!

men d hørtes jo ut som en god plan da, å fikse d opp selv[;)] men lite gøy å må gjøre d på nytt da... er du sikker på at d MÅ d da?

eller reiv du av tapeten igjen?

ORIGINAL: chrichri

[:'(] æsj... hørtes ikke gøy ut!

men d hørtes jo ut som en god plan da, å fikse d opp selv[;)] men lite gøy å må gjøre d på nytt da... er du sikker på at d MÅ d da?

eller reiv du av tapeten igjen?

Jeg reiv den ned igjen, ble forbannet! [8D][8D][8D][8D]

Så dro jeg og kjøpte to nye forskjellige tapetruller - så kan han velge hva han vil ha opp på veggen! [8D]

Nei faderullan, jeg vet nå hva jeg kan og ikke kan - og oppussing kan jeg IKKE! [8D][:D][:D][:D]

Er det ikke sånn at interiørkonsulenter bare peker og kjøper, og så har de andre til å gjøre jobben?[8|][8D]

Haha.. Ja, interiørkonsulenter har helt sikkert fagfolk til å gjøre jobben. De bare peker og sier hva de tror er fint, også må noen andre få det til å funke[:D]  Tror jeg iallefall... Hi hi

Lykke til med opppussinga iallefall! Jeg har heldigvis en mann som gjør alt slik, jeg holder meg til det jeg kan og det er å male og rydde etter snekrene som jobber!

Nå blir det nytt tak i gangen, og mest sannsynlig nye vegger hele veien rundt..... Blir noen tusen dyrere enn jeg hadde tenkt, men men[8D]

Back
Topp