Mannen sier han flytter

2småblir3❤️

Andre møte med forumet
Vi ble uplanlagt gravid. Jeg har nå barn nr tre i magen. Han sier at velger jeg å beholde så flytter han. Han kommer også nekte å ha noe med barnet i magen å gjøre. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. For velger jeg å beholde så blir jeg alenemor til tre. Samtidig føler jeg på at om jeg beholder så svikter jeg dem 2 andre barna som nå har en far tilstedeværende. Men han sier som sagt at han forsvinner ut av livet til alle om jeg velger å beholde.
 
Vi ble uplanlagt gravid. Jeg har nå barn nr tre i magen. Han sier at velger jeg å beholde så flytter han. Han kommer også nekte å ha noe med barnet i magen å gjøre. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. For velger jeg å beholde så blir jeg alenemor til tre. Samtidig føler jeg på at om jeg beholder så svikter jeg dem 2 andre barna som nå har en far tilstedeværende. Men han sier som sagt at han forsvinner ut av livet til alle om jeg velger å beholde.
Slik jeg ser det har han allerede sviktet dere alle og eliminert seg selv fra familien. Man har ikke slike tanker når man er en forelder. 'Å dra fra familien fordi det kommer ett nytt barn overraskende på'. Slikt kan man risikere om man er aktiv....

Jeg ville kontaktet familievernkontoret med en gang, forklart situasjonen og bedt om et møte raskt. Finn ut av hvor du står i denne situasjonen, ønsker du ett nytt barn UAVHENGIG av hva han mener eller er det ikke noe du egentlig ønsker.

MASSE LYKKE TIL!:Heartbigred
 
Håper du velger å beholde barnet, barnet er allerede i magen din og fortjener et liv med deg og sine søsken :Heartred Mannen din kan jeg bare be og håpe at skal ta til fornuft...
 
Ser du skriver i en annen tråd at han er 50 år. Hvorfor har han ikke sterilisert seg hvis han ikke ønsker flere barn? At en så «gammel» mann truer med å reise hvis du beholder og faktisk reise fra de to andre barna sine, sier mye om han. Høres ikke ut som en god mann og pappa fra før av.
 
Vil du klare ha et samliv med han om du tar abort? Det hadde ikke jeg klart. Uansett om du velger beholde eller ei så er nok mest sannsynlig samlivet deres ødelagt allerede av denne kommentaren fra mannen din.
 
Hadde noen gitt meg det ultimatumet hadde jeg kasta ham på dør enkelt og greit. Folk flest vet hvitdan barn blir til og jeg hadde aldri klart å tilgi meg selv en ablrt pga en mann. Scumbag kaller jeg slike menn
 
Vi ble uplanlagt gravid. Jeg har nå barn nr tre i magen. Han sier at velger jeg å beholde så flytter han. Han kommer også nekte å ha noe med barnet i magen å gjøre. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. For velger jeg å beholde så blir jeg alenemor til tre. Samtidig føler jeg på at om jeg beholder så svikter jeg dem 2 andre barna som nå har en far tilstedeværende. Men han sier som sagt at han forsvinner ut av livet til alle om jeg velger å beholde.
Denne situasjonen har jeg vært i selv. Jeg valgte den gang abort… Men tro meg, jeg har angret/angrer den dag i dag!!! :( jeg tenker alltid på dette ufødte barnet rundt den tida jeg ville hatt termin, drømmer meg bort om hvor mange år hen ville vært osv. Lengselen slukte meg helt, så jeg måtte tilslutte «tette» tomrommet med å få to barn til ❤️ Dette med samme barnefar som lille ville hatt, og til storesøsknene. Han skjønte greia 5 år etterpå…

Så har du hørt min erfaring i det minste ;)
 
Hva er grunnen til at han ikke vil da? Om forholdet ellers er bra hadde jeg kon satt meg ned å hatt samtale å hørt på argumentene hans og så tatt en avgjørelse utfra det. Forholdet trenger ikke bli ødelagt selv om du tar abort men om du absolutt ikke vil ta abort blir det jo noe annet
 
Hvis han kan forlate kone og to barn på det grunnlaget, så er det vel bare spørsmål om tid før han kan finne på å forlate dere for andre grunner også. Jeg personlig ville ikke latt en slik trussel påvirke valget mitt. Så utrolig stusselig og smålig gjort av en 50 år gammel mann. Han hadde garantert kommet lenger ved å holde en voksen dialog.
 
Back
Topp