Mannen oppdaga nettopp magen!

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Haha! Jeg har hatt mage gaanske lenge denne gang mn først i dag når jeg satt på gulvet å lekte med lille jenta så ler han å sier " haha du har fått mage" med verdens største smil!
*smelt*

Sent from my iPhone using BV Forum

Er artig når mannfolkene legger merke til slike ting :) Her har jeg selv hørt kommentarene om magen en stund :p

Har ikke fått mage ennå, men var skikkelig oppblåst noen dager. Da så han skeptisk på meg og spurte om jeg hadde fått mage alt... Jeg ble litt fornærmet da. :p

Andre gang for meg, sist kom ikke magen før uke 17/18. Så er vel bare overlykkelig for at det er en liten kul. Må bruke mammabukse for å få fin mage ellers bare "tarmer på styr/blubbefeit mage" tihi.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt stor mage relativt lenge.
Kjøpte meg nye bukser denne gangen for blir så utrolig varm av mammabuksene.
Hos Carlings fant jeg en boyfriend-bukse som passet topp og to veldig stramme bukser med utrolig elastisk og lavt liv som kan brettes ned etterhvert som magen vokser :D superfornøyd!

Jeg har litt mage på kvelden, men jeg tror jeg bare er oppblåst. ;) Magen er flat om morgen. Jeg brukte ikke mammabukser forrige gang, men gjorde som bondekone fra by,n. Kjøpte andre typer bukser som passet bedre for gravidmagen :D

Back
Topp