mannen min reiser snart...

AB

Forumet er livet
mannen min reiser til Usa med jobben snart og kommer ikke hjem før det er 3 uker igjen til termin..
Synes det er litt små skummelt at han reiser nå som det nærmer seg fødselen (selv om det fortsatt er en del uker igjen). Men når jeg hører om det som har skjedd med deg meeya blir jeg litt små nervøs.. tenk hvis noe skjer når han er langt bort i stan..  ... huff... Regner ikke med det, men tanken er der likevel..
Orker ikke føde uten han der... ..

huff.. liker ikke reisejobb altså[8|]

Huff, nei det hadde ikke jeg likt heller!!
Vi krysser fingrene for at lillingen holder seg i mangen til far kommer hjem.
Er du vant med at han reiser så mye eller?
Gurimalla som du kommer til å savne han..

forstår godt at du er bekymret...min største skrekk er at sambo på en eller annen måte ikke rekker fødselen også,,men det er jo ingenting som tilsier at det skal skje da...men tre uker før termin er vel ikke så tett innpå...nesten en mnd før, så deg går helt sikkert fint...viss ikke får han leie en privat jagerflypilot!![:D]
x-fingrene jeg![:)]

Han reiser mye, så jeg burde være vant til det.. men blir liksom aldri det...
Han elsker å reise i jobben sin stakkar, så jeg prøver å være snill og la han få gjøre det... men det er ikke lett.. savner han konstant fra han har reist til han endelig er hjemme igjen...

men jeg skal være glad så lenge babyen holder seg i magen denne gangen og han rekker hjem før noe som helst skjer på føde fronten...[8|]

krysse fingrane før at babyen vil holde sej inni magen til mannen din kjeme hejm igjen :)
gjenge nok bra ska du sjå :)

Back
Topp