mannen min har

sokkestompen

Elsker forumet
operert en inngrodd tånegl. dette er 2. på 3 uker.

det holder på å tørne for meg. forrige gang så lå han i ett strekk i 2 uker og bare fomante ting. da var i tillegg lillegutt syk, så jeg måtte være hjemme med han. jeg fløy som en filledokke for å "behage" mannen min.

Nå har han tatt andre tåa. jeg sa at sånn som sist kan du ikke være nå. du må bite noen ting i deg liksom.....

han skulle skjerpe seg på det, og det har han gjort. men nå er jo jeg sååååååååå trøtt og vanvittig kvalm...... åååååååååå

det holder virkelig på å tørne for meg assa. i tillegg er det så dårlig vær. håper jeg er i form i morgen, så jeg kan nyte å være på jobben. I morgen åpner også bhg til lillegutt igjen. vært stengt i 3 uker. skal faktisk bli godt nå, siden ting er som de er her hjemme.....

ps.... mannen min får skikkelig mannesyken, når det er noe....

ORIGINAL: *Mina min*

hehe,, kjenner til det der. Samboeren min legger seg også helt flat og ynker seg. Må få servert alt mulig. Også ligger han å snorker på sofaen mens jeg rydder og tar meg av Mina. Blir irritert jeg da, kan heller gå opp i sengen å sove,, hehe.

Men når jeg er syk, så må jeg fremdeles ta meg av Mina og gjøre husting. Får jo hjelp, men kan ikke legge meg ned på samme måte som han gjør.

En positiv ting når vi er syk, er at vi kjøper sykepose/gave til hverandre,, det er ganske koselig[:D]

jeg kjenner meg igjen i absolutt alt:-)

det med sykepose/gave var en veldig god ide. det tror jeg jammen meg vi skal innføre.

pleier å kjøpe litt godteri og ett blad til hverandre elle rnoe vi da. blir kanskje litt av det samme:-)?!

Mannesyken har jeg hatt i dette huset siden mannen brakk ankelen og måtte oprere inn noen skruer/plater i slutten av mai. Han er sykemeldt frem til 16 august og har ikke gjort noe som helst på denne tiden. Bortsett fra å være frisk nok til å skyte, fiske, ta noen fester, spille tv-spill, se tv og sitte på data'en. [:-] Men satser på at det kommer seg snart, mannesyken er ULEVELIG !!!!!!!! [:D]

ORIGINAL: Emz mamma

Mannesyken har jeg hatt i dette huset siden mannen brakk ankelen og måtte oprere inn noen skruer/plater i slutten av mai. Han er sykemeldt frem til 16 august og har ikke gjort noe som helst på denne tiden. Bortsett fra å være frisk nok til å skyte, fiske, ta noen fester, spille tv-spill, se tv og sitte på data'en. [:-] Men satser på at det kommer seg snart, mannesyken er ULEVELIG !!!!!!!! [:D]

kjenner til det der:-)

men han har jo orket noe annet i mellomtiden også da[;)]

det ble han her "tvunget" til også.

putt i deg masse smertestillende.... er ikke mange dagene dete her[:D] 

Back
Topp