Mannen min har lekt fotograf idag

babyT

Forumet er livet
Etter hans første tur til Japan i høst da han kjøpte speilreflekskamera har han blitt helt hekta på fotografering, og har stadig kjøpt mer utstyr. Igår fikk han blitzparaplyer i posten, så idag gjorde han om stua til et fotostudio og har tatt flere bilder av meg i bunaden. Skal få ham til å sende meg noen av dem så jeg kan legge ut her et øyeblikk og vise. Det var ganske gøy. Fascinerende hvor gode bildene kan bli med enkle hjelpemidler. Gleder meg til å ta fine magebilder!

Har utrolig lyst pa speilrefleks selv. Bare spare litt.[:)]

Nå er bildene ferdig [:D] Ikke quote. Mulig jeg fjerner linken senere.

*borte*

ja du er søt i bunaden. og kjempe fine bilder var det også. utrolig hva et speilreflekskamera gjør.
det kamera vi har er ikke så bra, har et vanlig digitalt et.

Kjempefine bilder[:D] Har du vurdert å bli modell?[;)] Hva slags bunad er det du har?

BabyT takk for titten, du var skikkelig nydelig i Rogaland bunaden din, håper den blir fortrang slik at du ikke kan bruke den til jul, he he.....men barnedåp eller navnedag hadde jo vært sjekt å ta den ibruk igjen[8D]

ORIGINAL: Apple

Så søt du er!! [:)] 

Og mannen din er kjempeflink til å ta bilder! Jeg liker veldig godt bilder av detaljer på f.eks bygninger eller andre ting, så disse falt i smak! Hils ham og si han er flink! [:)]

Takk! Det blir han glad for å høre. Skal si det når han våkner.

ORIGINAL: Jane2

Kjempefine bilder[:D] Har du vurdert å bli modell?[;)] Hva slags bunad er det du har?

Ikke vurdert modell, nei. Hater egentlig å bli tatt bilder av [&:] 

Jeg har Rogalandsbunad med Frafjord mønster. Kjøpt fra Nordaker. (Husfliden har samme bunad, men da er stoffet annerledes, og sjalet har en litt annen form.)

Tusen takk, jenter. Jaja, nå vet dere hvordan jeg ser ut [8D]

Egentlig så kan jeg ikke fordra å bli tatt bilder av. Har dere sett Friends-episoden der Monica og Chandler skal ta forlovelsesbilde hos fotografen? Slikt ansiktsuttrykk bruker jeg å få når jeg blir tatt bilde av. Skikkelig kunstig anstrengt smil. Måtte virkelig anstrenge meg for å få frem noe som ligna naturlige smil på disse bildene, og må nesten få innrømme at jeg synes jeg klarte det rimelig bra. Hadde ikke latt mannen legge ut bilder av meg om jeg ikke var fornøyd med dem [;)]

Jammen hallo da babyT!! Skal ikke en annen stakkars sjel som ikke var inne i går kveld få se deg da liksom????? *nysgjerrig* Jeg vil jeg også.. buhuuu.. Enten må du legge det ut en gang til eller så må du sende det til meg på PM altså, jeg vil og se...[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sarah

Jammen hallo da babyT!! Skal ikke en annen stakkars sjel som ikke var inne i går kveld få se deg da liksom????? *nysgjerrig* Jeg vil jeg også.. buhuuu.. Enten må du legge det ut en gang til eller så må du sende det til meg på PM altså, jeg vil og se...[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ååååå...nå ble jeg også veldig nysgjerrig altså!!!!!

ORIGINAL: po

ORIGINAL: Sarah

Ååååå...nå ble jeg også veldig nysgjerrig altså!!!!!

OK da, jenter. Her kommer linken en gang til. Tar den bort igjen senere, så vær snill og ikke quote.

*borte*

så fine bilder og så koslig med et ansikt på nicket [:)]

Så koselig at også jeg fikk se bildene! Du var så pen i bunaden din [:)]

Kjempe fine bilder[:)][:)]

Takk for titten. Pen du var i bunad. Kjekt med et ansikt til nicket.
Syns også det er kjekt å fotografere, så skjønner mannen din.

Tusen takkm jenter.

Ja, nå vet dere hvordan jeg ser ut [;)]

Mannen har også vært her inne og sniklest hva dere har skrevet, og skulle hilse og si takk for komplimentene [:)]

Back
Topp