Mannen min er så søt altså..

Lykke-Li

Forelsket i forumet
Han gleder seg som en unge til vi har vært på UL på fredag.
Da er jeg 12+4, og vi skal på en UL for å sjekke alle organer etc.

Hvis alt viser seg å være i orden med bebis så har han bestemt seg for å legge ut et bilde ala dette på Facebook. Han synes selv det er hysterisk morsomt.. laughing7

Selv kunne jeg godt tenkt meg å vente litt med å legge det ut for all offentlighet, men han må jo få noen gleder han også, i og med at jeg får nyte å ha lille bebis i magen mens han bare går og venter.

Vedlegg

• Bolle i ovnen.jpg
    Bolle i ovnen.jpg
    24,6 KB · Visninger: 40
Festlig bilde da :D Ja, det kanskje ikke alt man som gravid kan rå over. Mannen min er også veldig gira på å fortelle og vise. Vi har også blitt enige i å vente til tidlig UL er overstått. Kunne godt tenkt meg å vente jeg også, ikke fordi det er så farlig om folk vet det, men det blir nok en del mas når det er "ute". Og det orker jeg ikke :P

Lykke til på UL på fredag!

Hehe! Det var et morsomt bilde ;) Gøy når folk er litt oppfinnsomme. Da er det bare til å sette av gooood tid til å svare på alle telefoner, meldinger og kommentarer. De kommer til å gløde!

Morsomt bilde :) Jeg er 12 uker på fredag og skal på ul neste uke, men vi sier det til familien i helgen hvis jeg hører hjertet slå med doppleren :)

Ja, jeg må bare tenke kjapt etter om det er noen som må få vite det før han deler med hvermannsen.. :scratch
Lurer på om jeg skal prøve å overtale han til å vente litt til altså. Det er liksom så skummelt når det plutselig er allmennkjent.

Back
Topp