Mannen med på tidlig ultralyd?

Moli16

Glad i forumet
Tenker først og fremst innvendig. Jeg skal på ultralyd hos min gynekolog som er en skikkelig kjedelig gammel gubbe med tørr humor. Haha,men han er flink på det han gjør. Jeg tenker bare at det kanskje blir veldig ubekvemt for mannen om det er innvendig? Min skal være med altså,men da jeg fortalte han om hvordan det foregår begynte jeg å tenke og lurte plutselig på om de kanskje ikke pleier å være med? :D

Ta han med. Godt å ha noen der om alt ikke er som det skal!
Og en fin måte for han å få det litt mer virkelig at han skal bli pappa :)

Han blir ikke med på første her, men det er fordi han må passe ungene ;) Han har vært med på innvendig ul de to andre gangene og ikke noe problem. Ikke noe kleint og vi har vært mest opptatt av å se på skjermen begge to.

Han skulle være med, men så ble datteren vår syk. Han var med på alle forrige gang. Stod bak ul-apparatet og så på foreldreskjermen sammen med meg :) ikke noe ubekvemt. Han var mest opptatt av min (jeg var overstimulert av medisinene sist) og baby sin helse.

Min sambo skal være med, ul i uke 7:)
Va med på alle sist også, kjennes ikke rart ut i det hele tatt:)

Han skal være med på alle. Han rynka litt på nesen når jeg sa det blir innvendig, men jeg tror ikke fokuset blir på det når vi er der:p

Her har han vært med tidligere og vi håper på at han kan bli med denne gangen og :) Ikke rart å ha han med, bare trygt og godt! :) Ekstra godt å ha han med da vi fikk dårlige nyheter

Skjønner ikke helt problemet med å ha med mann, men etter å ha vært igjennom flere runder Ivf så blir man herdet på det området. Synes nå uansett det er naturlig å ha med mannen og han har ikke vondt av å være med på en GU i løpet av sitt liv. De skal vel stort sett være med på fødsel så en indre ul er jo ingenting.

Her hadde jeg utvendig på tul sist, men hadde ikke nølt med å ha ham med på innvendig heller. Visste jo ikke hva det kom til å bli heller.

Men han var jo med på fødsel o.l, og var der da de strippa meg, satt inn ballong og tok vannet, så tenker at evnt innvendig ul ikke er noe verre enn det ihvertfall :)
Heller koseligere, siden man ikke ligger med rier og har vondt mens det skjer :)

Sniker fra november, verken mannen eller jeg gledet oss til innvendig ul, men syns det ble gjort på en veldig fin måte. Mannen ble plassert bak meg på siden før jeg kom oppi stolen og når vi først fikk opp bilde så glemte vi helt at det var en gynekologisk undersøkelse.

Han MÅ være med siden jeg er i permisjon og må ha med meg småen. Vet ikke om han hadde vært med hvis ikke.

Synes gyn er ganske diskré og dere kommer til å være opptatte av skjermen. Ta han med, fineste opplevelsen som finnes

Jeg har vært på innvendig ul et titalls ganger nå pga prøverør og har blitt veldig vant med det. før var jeg livredd for å dra til gyn og måtte ha kvinnelig gyn, nå har jeg mannlig gyn og har utrolig nok vent meg til det. Fokus er heldigvis på skjermen det er jo der alle ser :) mannen var med på ul 7+0 og skal bli med nå 9+0 om tre dager.

Mannen har vært med på alle ul undersøkelser, innvendig og utvendig. Veldig koselig for han å få delta på det også. Får kjenne litt mer på det å bli pappa, og faktisk se at det er noe der inne

Mannen har vært med på tidlig UL før, og på innvendig UL i forbindelse med utredning, var ikke noe rart det. Han skal bli med i uke 9 og 11 denne gangen, tipper den første hvertfall blir innvendig. Hadde han ikke med i uke 5 da, siden det ikke er så mye å se på så tidlig. :)

Jeg vil gjerne ha med mannen på TUL <3

Mannen min var med på TUL i uke 12 :)
Han fikk stå å vente til det var "klart" og komme inn når baby var på skjermen. Det var egentlig greit for da var skjermen alt han fokuserte på :p
Jeg merka at han synes det var litt kleint, men han glemte det så fort han så den lille sprellende babyen :Heartpink

Back
Topp