Mannen med på tidlig ul?

Her var mannen med, og det er jeg utrolig glad for! Både den gangen vi fikk god beskjed i uke 12, den gangen vi fikk dårlig beskjed i uke 12, og det aller sterkeste var nå da vi fikk beskjed om liv og et sterkt hjerte i uke 7!
 
Synes dere skal ta med mannen deres om han vil jeg!

Min synes tidlig UL ikke er nødvendig og ser ikke for meg at han vil være med om jeg drar....
 
I forrige svangerskap var han ikke med på de to første UL'ene, da jeg ble sjekket pga blødning og ingen av oss ønsket det. Den tredje tidlige ul, gikk legen og hentet han da vi så hjertet slå :)

Denne gangen tror jeg at han blir med på den første, hvis han ønsker det :)
 
Her skal og har mannen vært med. Syns ikke det er noe problem, han har og vært med igjennom hele prossesen med ivf :) så vi tenker egentleg ikke så mye over det lenger :p
 
Min sambo skal være med på de han er hjemme for! :) men er det mange innvendige??? Kjente min panikk kom snikende da jeg har store problemer med undersøkelser! :( vil helst være neddopa for sånn fordi jeg går rett i panikk angst...
Jeg hadde innvendig undersøkelse i uke 6 forrige gang, men utenpå mage i uke 11. Jeg er også veldig redd for slike undersøkelser, men det gikk greit. Tenker du mye på det?
 
Synes det er verre at jordmor skal "være med på" innvendig ul enn mannen. Henne kjenner jeg jo ikke. Mannen er jo med fra start til slutt, og som nevnt er vi jo to om dette. Kjekt for han også å få se :)
 
Klart jeg hadde tatt med mannen! Innvendig har han jo vert selv så.. Men han vil sikker se like mye som jeg vil :)
 
  • Liker
Reactions: CHG
Jeg hadde innvendig undersøkelse i uke 6 forrige gang, men utenpå mage i uke 11. Jeg er også veldig redd for slike undersøkelser, men det gikk greit. Tenker du mye på det?
En del.... Får derfor nå full oppfølging av psykolog, lege, og jordmødre... Håpet er at graviditeten skal bli et godt møte med helsevesenet. Har litt for mange dårlige opplevelser og utskjelninger bak meg til å ha tro på at de har forståelse for ei meg lege/sykehus angst.
 
En del.... Får derfor nå full oppfølging av psykolog, lege, og jordmødre... Håpet er at graviditeten skal bli et godt møte med helsevesenet. Har litt for mange dårlige opplevelser og utskjelninger bak meg til å ha tro på at de har forståelse for ei meg lege/sykehus angst.
Uff det hørtes ikke noe gøy ut :( sender deg en klem!
 
En del.... Får derfor nå full oppfølging av psykolog, lege, og jordmødre... Håpet er at graviditeten skal bli et godt møte med helsevesenet. Har litt for mange dårlige opplevelser og utskjelninger bak meg til å ha tro på at de har forståelse for ei meg lege/sykehus angst.

Uff. Tvi tvi!
 
Samboer har sett meg bli undersøkt nedentil, strippet ++, OG i fødsel 2 ganger, så om han ser meg få en innvendig UL bryr jeg meg ingenting om gitt :p Er ikke sånn at han skal sitte i samme retningen som legen heller ;) Men jeg må dessverre dra alene denne gang, han må jobbe :/
 
Der jeg tok tidlig UL fikk mannen beskjed om å sette seg ned på en stol i motsatt retning og se på en tv-skjerm hvor ultralydbildene kom frem :)
 
Back
Topp