Mannen med på tidlig ul?

Kisseypooh

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
MayDay2021
Venter på time til tidlig ul og sitter med litt blanda tanker angående å ha mannen med, han har veldig lyst og det er jo greit å ha nokon med i tilfelle det er negativt. Men på den andre siden er det jo innvendig og eg syns det er litt ubehagelig å ha han med!

Ka gjore/skal du gjere? Kom gjerne med tanker i forhold til det :-)

Mannen her var med, men så har jo han vært med på tre ivf forsøk med uttakk og innsetting av egg så har kommet over den grensen vi :p

Men husker første uttaket, da var jeg veldig usikker på å ha han med, men ting blir gjort så diskré og han får sitte oppe ved hodet enden så følte jeg ikke at det var noe ukomfortabelt med det, bare godt å ha han med :)

Han skal bli med, men han sa det var helt opp til meg. Føler meg litt tryggere med han til stede, og vi er jo to om det. Føler han burde bli med på det meste, så lenge han ønsker selv.

Helt naturlig å ha han med...var med både nå og forrige...og på fødselen.. ;) den siste er rellarivt intim...så bare å begynne å bli vant til det...hihi...dessuten har han blitt plassert i bakgrunn..så tror egentlig ikke han har tenkt på at det er innvendig engang..

Selvsagt skal han bli m! M fare for å høres litt vulgær ut, d var da den veien han putta frøet...;) kan umulig være så blyg overfor din kjære... Greit nok å hoppe i d nå, han skal vel være m på fødselen... Da kan man virkelig ikke ha blyghet eller intimsone ;)

Lykke til på ul :)

Litt rart at du spør om akkurat dette.. Fordi jeg satt og tenkte litt på akkurat det samme i stad! Jeg synes også det er litt kleint at han skal se meg ligge med beina opp sånn foran et annet menneske. Men jeg tenker at jeg bare må forklare han hvordan det kommer til å bli på forhånd, sånn at han er forberedt på at det ikke er akkurat sånn som "man har sett på film" ;)

Er vel bare å venne seg til det... Eller skal mennene bli sittende på gangen under fødselen og??
E vel i ein litt anna sone under fødsel vil eg tru ;-) e sikkert dei mannfolko som kunne tenkt seg den tida tilbake ja ;-)

Litt rart at du spør om akkurat dette.. Fordi jeg satt og tenkte litt på akkurat det samme i stad! Jeg synes også det er litt kleint at han skal se meg ligge med beina opp sånn foran et annet menneske. Men jeg tenker at jeg bare må forklare han hvordan det kommer til å bli på forhånd, sånn at han er forberedt på at det ikke er akkurat sånn som "man har sett på film" ;)

Ja da e nettopp da, å få han te å forstå at det ikkje er mykje å sjå og at det e kje litt gele på magen og sånn me ska gjera ;-) Hehehe... Han får nok vera med når eg har vent meg te tanken :-)

Min var med fødselen med lille N selvsagt og blir med nå :) først sa han: man ser nesten ingenting men så sa jeg at jeg hadde ingen andre da blir han med :)

Han skal absolutt være med! Både på tidlig og oul.

Får gjøre han oppmerksom på hvordan det foregår så han ikke blir altfor satt ut. Ellers tenker jeg gynekologen også har god rutine på det der og kan si fra til mannen hvor han bør oppholde seg osv :)

Venter på time til tidlig ul og sitter med litt blanda tanker angående å ha mannen med, han har veldig lyst og det er jo greit å ha nokon med i tilfelle det er negativt. Men på den andre siden er det jo innvendig og eg syns det er litt ubehagelig å ha han med!

Ka gjore/skal du gjere? Kom gjerne med tanker i forhold til det :)

Jeg synes også at det er veldig ubehagelig og har aldri hatt mannen med inn når jeg har vært på ul, men han skal få lov denne gangen. Vi har prøvd så lenge og vært gjennom så mye så han har fryktelig lyst til å se han også :-)

Min sambo skal være med på de han er hjemme for! :) men er det mange innvendige??? Kjente min panikk kom snikende da jeg har store problemer med undersøkelser! :( vil helst være neddopa for sånn fordi jeg går rett i panikk angst...

Jeg går alene på den innvendige ul, så skal han være med på den private i uke 13 og den ordinære :)

Jeg syns gu undersøkelser er helt forferdelig, så den tar jeg alene :p

Han var med på tidlig innvendig sist gang. Hadde ingen problem med å ha han med :)

Denne gang skal jeg gå på kvelden slik at jeg slipper fri fra jobb og da må han være hjemme med gutten vår :)

Han var med, men som ei annen over her sier så har han vært med på hele ivf-prosessen, så vi er egentlig blitt vant med det:)

Jeg vet ikke hvordan det blir med dette barnet. Han har stort sett vært med på alle ultralyder med de to forrige (blitt endel med risikosvangerskap), men mulig han bare blir med på uke 12 og 19 nå..

Synes uansett ikke det er kleint å ha med mannen på innvendig ultralyd. Han skal jo være med på fødslen tross alt. MYE verre det! :D Blod, gørr, bæsjing og primalrop! haha...

Jeg ville tatt han med hvis han vil sjøl! :) det handler jo litt om å involvere han i svangerskapet, og gjøre han inkludert :)

Mannen her skulle gjerne ønske han kunne vært med, men pga mye møter og div med storebror så må han stå over denne gangen :/

Back
Topp