Mannen i huset :)

Mammasom21

Andre møte med forumet
Andre som setter stor pris på jobben mannen i huset gjør nå som vi er gravid? Utslitt nesten hele dagen her, og han styrer, rydder, lufter hund og steller med det meste.
Håper at han skjønner hvor mye det settes pris på :)

Ja! Er så takknemlig for alt han gjør. Sier det til han nesten daglig, og så ofte som mulig gjør jeg noe ekstra for han :) sånn som å kjøpe med favorittsjokoladen hans og slikt :D

Setter vanvittig stor pris på det! Han er så flink, og klager aldri. Hadde virkelig ikke klart meg uten han :) Prøver å vise og si hvor mye jeg setter pris på det ofte, noe jeg tror er veldig viktig!

Her gjør jeg minst like mye - hjelper med å ordne leiligheten hver helg, er med på noe oppussing, jobber fulltid i ukedagene og passer gutten på 1 år og 7 mnd på kveldstid. Så her er det hektisk :P noen ganger gjør jeg faktisk mer enn mannen så han har vært overrasket...

Jeg hadde aldri greid meg uten han :-/ Vært innlagt en del ganger på kk pga hyperemesis og da har han vist meg og seg selv at han virkelig kan :-) Sliter med bekkenløsning og pga det har jeg fått forbud mot å gjøre husarbeid, støvsuge osv så han gjør egentlig alt her i huset. I tillegg så er han selv sykemeldt nå men det stopper ikke han.

Min mann jobber dag og kveld og er sjelden hjemme pga oppstart av egen bedrift-så er jeg som gjør alt hjemme, bringe og hente 5 åringen i bhg og alt som følger med der :) er heldigvis i god form så klager ikke-foreløbig ;)

Min mann jobber dag og kveld og er sjelden hjemme pga oppstart av egen bedrift-så er jeg som gjør alt hjemme, bringe og hente 5 åringen i bhg og alt som følger med der :) er heldigvis i god form så klager ikke-foreløbig ;)
Samme her - egen bedrift. Men jeg jobber jo fulltid i tillegg til alt det andre. Det merkes, særlig nattestid når jeg våkner og ikke får sove mer pga stress.

Samme her - egen bedrift. Men jeg jobber jo fulltid i tillegg til alt det andre. Det merkes, særlig nattestid når jeg våkner og ikke får sove mer pga stress.
Jeg har ikke jobb nå, hadde siste dag for to uker siden så jeg har gått i permisjon, hadde nok vært utrolig sliten om jeg nå måtte ha jobbet fullt uten en mann til å hjelpe :)

Hjemme hos oss gjør mannen mest uansett. Vi er vel motsatt av den typiske mann/kvinne-stereotypen. Jeg er rotete og ikke flink til å lage mat. Han er ryddig og en gourmet på kjøkkenet + veldig arbeidsom når det kommer til ting som må gjøres. Vasker klær og fikser opp uten å si noe. Vi fant tidlig ut i forholdet at den beste investeringen for oss er vaskehjelp. Da må jeg rydde før hun kommer, og vi har aldri hatt en eneste diskusjon om vasking/rydding etter det :) Jeg prøver å være bedre på alt, men han er virkelig en fantastisk person som trumfer meg på alt det der, og jeg er evig takknemlig for å ha skutt gullfuglen :hilarious:

Hjemme hos oss gjør mannen mest uansett. Vi er vel motsatt av den typiske mann/kvinne-stereotypen. Jeg er rotete og ikke flink til å lage mat. Han er ryddig og en gourmet på kjøkkenet + veldig arbeidsom når det kommer til ting som må gjøres. Vasker klær og fikser opp uten å si noe. Vi fant tidlig ut i forholdet at den beste investeringen for oss er vaskehjelp. Da må jeg rydde før hun kommer, og vi har aldri hatt en eneste diskusjon om vasking/rydding etter det :) Jeg prøver å være bedre på alt, men han er virkelig en fantastisk person som trumfer meg på alt det der, og jeg er evig takknemlig for å ha skutt gullfuglen :hilarious:

For en fantastisk mann du har :D

Her vil jeg si vi har ganske 50/50 deling av arbeidsoppgaver :) Men de siste månedene har han virkelig stått på og gjort veldig mye her hjemme :) Så takknemmelig for alt han gjør! Selv om jeg riktignok må mase litt som regel ;)

For en fantastisk mann du har :D

Her vil jeg si vi har ganske 50/50 deling av arbeidsoppgaver :) Men de siste månedene har han virkelig stått på og gjort veldig mye her hjemme :) Så takknemmelig for alt han gjør! Selv om jeg riktignok må mase litt som regel ;)

Samme her i huset :happy: vi fordeler det stort sett likt, men nå for tiden må han bare finne seg i å gjøre litt ekstra, spesielt støvsugingen, men må minne han på om det hver gang :facepalm: men han er jo flink å hjelpe når han blir bedt. Han er jo en skikkelig mannemann som helst heller er ute å skrur på bilen eller klipper gress og sånt:p

Mannen her har vært gull verdt i stort sett hele svangerskapet :-) Nå irriterer det meg bare at han ikke forstår at det er tungt og vondt for meg å gjøre husarbeid. Tror han rett og slett er like lei som meg for tiden, og det vises i huset :-P Jeg er nok litt hissig for tiden, så stemningen kan fort bli litt amper. Men, sikkert bare en periode :-) Han er i utgangspunktet veldig flink til å hjelpe meg :-*

Her er det nok jeg som gjør mest(eller alt) :P Har vært delvis sykemeldt hele svangerskapet og 100% de siste to mnd. Synes det er helt greit, for jeg må jo ha noe å gjøre jeg å pluss at han jobber så mye som mulig for å tjene opp litt nå som jeg går ut i perm med 80% lønn.

Nå som det er under 4 uker til termin har jeg også kommet skikkelig inn i redebobla, det innebærer at alt må være perfekt til enhver tid. Så nå blir ikke skittentøyskurven full og klærne blir brettet nesten før tørketrommelen er ferdig :P Koster rundt mannen som står å spiser rundstykke midt på gulvet uten fat osv ;P Har de siste dagene fått vasket alt av vinduer, noe som ikke akkurat er hverdagskost her.

Jeg må forresten få mannen til å dra frem sofaen for meg sånn at jeg kan rengjøre der før fødselen, viktig!

Back
Topp