Mannen har vondt i fingeren, muligens glasskår

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
For 6 mnd siden var mannen uheldig å knuste ett glass. Han har vært med lege som har prøvd å lete inni og på røntgen men de klarer ikke å se om det er glasskår der fremdeles, han får veldig vondt om han tar på fingeren, på knokkelen, men har litt vondt ellers også. Vi lurer på om det kanskje er ett bittelite glasskår igjen, såret har grodd. Jeg syns ikke noe om at han skal gå med dette, er jo litt redd det skal plage han for alltid, og ikke minst at det kan bli verre. Om det ikke er glasskår inni så kan det kanskje være at han har skadet noe i fingeren, en sen eller noe slikt? Det er på den knokkelen i midten på fingeren, om dere skjønner:P

Noen som vet hva vi kan gjøre?

Jeg vet ikke hva man kan gjøre med det...
Men jeg har hatt det flere ganger. Etter en del måneder kom det ut gjennom helt andre steder. Fikk lange tynne glasskår i hånda en gang, kom ut gjennom albuen senere. Det samme skjedde med småstein veldig ofte da jeg var liten, inn et sted, ut et annet sted. Dritekkelt og veldig vondt, så det er kanskje greit å få litt hjelp. Hør med en annen lege?

Au det høres vondt ut Miriel:S Tror ikke han har noe tegn til at det skal komme ut andre veier... Er bare i den knokkelen han har vondt... Får gå til lege igjen om det ikke gir seg snart.

Back
Topp