Mannen har tatt nytt bilde

babyT

Forumet er livet
Tok det nettopp nå. Noen som kjenner seg igjen? [;)]

http://flickr.com/photos/zetson/2625383224/

Kjenner meg igjen der ja. Hehe..
Må si mannen din er utrolig flink til å ta bilder. [:)]

Fint bilde, men jeg håper jeg slipper å teke på den pennen der med det første, neste gang blir nok privat dersom det blir noen nestegang. Har nok ikke krav på søsken forøkelse jeg pga alder.

ORIGINAL: * Bobbo *

Kjenner meg igjen der ja. Hehe..
Må si mannen din er utrolig flink til å ta bilder. [:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Fint bilde, men jeg håper jeg slipper å teke på den pennen der med det første, neste gang blir nok privat dersom det blir noen nestegang. Har nok ikke krav på søsken forøkelse jeg pga alder.

men du har vel fortsatt 1 forsøk igjen i porsgrunn ?

Du har rett, dersom dette her går gærlig ja, men vi mister de resterende forsøkene dersom vi blir gravid, men man får ofte en runde til for søskenforøkelse men jeg er for gammel for det offentlige vil jeg tro. Men det går an å spørre å få et nei, det er det jeg kommer til å få.

ORIGINAL: snuppis30

Er det dette som er sprøytene deres?????? Stakkars dere som må gjennom gå sånt [:(]

Dette er en av sprøytetypene, ja. Finnes ulike typer. Jeg brukte puregonpenn, og det den du ser på bildet.

Vanvittig bra [:D]

Kjenner meg godt igjen ja [;)]
Dette er forberedelsene. Babyer lages i glass pleier jeg å si [;)]

ORIGINAL: babyT

Er det dette som er sprøytene deres?????? Stakkars dere som må gjennom gå sånt [:(]

Dette er en av sprøytetypene, ja. Finnes ulike typer. Jeg brukte puregonpenn, og det den du ser på bildet.

Det så vondt ut [:(]

Kjenner ikke stikket engang. Var veldig nervøs før første stikk, så fikk lov til å prøvestikke med en spiss da jeg var på sykehuset før sprøytestart. Etter at jeg hadde stukket fikk jeg vite at den sprøyta jeg da stakk inn var større enn pennen. Stikkinga gikk veldig fint, ingenting å være redd for i det hele tatt [:)]

Stikkinga er virkelig ingentint å grue for!! Jeg er egentlig kjemperedd for sprøyter, men selv jeg taklet dette godt. Nåla er så tynn at det kjennes knapt [:D]

Back
Topp