Mannen har handlet dopler til meg :)

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Jeg ønsket meg dopler til jul.
Men han syntes det var litt skummelt i tilfelle vi ikke skulle finne hjertelyden.
Nå er jeg jo kommet lenger på vei og har hørt hjertelyden flere ganger hos både jordmor og lege :)
Kanskje han syntes det var greit nå da :P

Men tør jeg prøve den da :P
Tenk om jeg ikke skulle finne lyden....

Så gøy! :)

Klarte ikke vente jeg vet du :p
Fant hjertelyden med en gang, jeg prøvde der legen har funnet den hver gang ;)
Telte meg frem til mellom 140-150 slag i minutett en plass :)
HERLIG :love7

Tenkte det var greit å prøve først nå når mannen var ute og handlet melk, så om jeg ikke hadde funnet den så slapp hvertfall han den bekymringen.
Men nå skal han jammen meg få høre han også :D

Weeee :wav

Artig :-) Er så fint å høre hjertet slå/løpe ;-)

Nå kom doppleren min. Kjenner jeg føler meg kjempeteit nå, men jeg må bare spørre noen... Hvordan vet man hvor babyen ligger? Skal man bare føle seg fram med doppleren?

Nå kom doppleren min. Kjenner jeg føler meg kjempeteit nå, men jeg må bare spørre noen... Hvordan vet man hvor babyen ligger? Skal man bare føle seg fram med doppleren?
Om du ikke har hørt hjertelyden før hos lege eller jordmor så må du bare føle deg frem ja :)
Jeg begynner å lete der lege og jordmor har funnet den, hos meg er det nede på venstre side.
Men det hender at bøllefrøet snur på seg og jeg må lete litt for å finne lyden igjen.
Men det er stort sett på¨venstre side jeg finner den. Noen ganger mer mot midten :)

Min lå mye lengre ned i starten enn jeg trodde. Nesten helt der som hårene begynner.... Nå er den litt lengre opp mot navlen, men alltid litt på venstre sida :-)

Back
Topp