Mannen har bursdag på tirsdag!

mrs.g

Glad i forumet
Hva skal jeg kjøpe i gave?? Wæææ! Tror han forventer å få noe romantisk og ikke bare praktisk... Noen som har tips?

Massasje? :p

gavekort på en romantisk middag og billetter på noe han liker å gjøre, feks fotballkamp eller kino eller liknende...

Wow! En mann som forventer noe romantisk :)
Ta en tur ut i naturen,tenn et bål og grill noe godt....kjøp noe han kan bruke (min mann liker smykker)

Min har bursdag i november, og jeg lurte litt på å bestille Spa til oss to. Har tidligere kun kjøpt ting han trenger, som jakke og sånt. Men hadde vært fint å hatt en dag bare oss to før vi blir tre.. En dag uten mobiltlf, hehe!! (Vi havner begge altfor fort inni mobilen).

Fotobok! Eg held på med det til min kjære :) Laga ei bok som er om det siste året vi har hatt saman :)

Min har bursdag i november, og jeg lurte litt på å bestille Spa til oss to. Har tidligere kun kjøpt ting han trenger, som jakke og sånt. Men hadde vært fint å hatt en dag bare oss to før vi blir tre.. En dag uten mobiltlf, hehe!! (Vi havner begge altfor fort inni mobilen).
Hvis du bor i nærheten av Oslo vil jeg anbefale The Well! Skikkelig fint spa!

Tusen takk for mange gode tips, damer! Det endte med at jeg kjøpte 60 min parmassasje (man blir massert ved siden av hverandre av hver sin massasjeterapeut). De hadde heldigvis både gravidemassasje og sportsmassasje, så da får vi begge noe som passer :-) I tillegg kjøpte jeg gavekort på treretters middag på Thai-restaurant. Vi elsker Thai-mat, så det passer perfekt. Tenkte at det var hyggelig å gjøre noe koselig sammen nå før vi får baby :-) Og han ønsket seg jo noe romantisk!

Begge gavene kjøpte jeg forøvrig på letsdeal.no. Veldig greit når man finner gode deals til god pris :-)

Back
Topp