Mannen hadde en syk drøm i natt

babyT

Forumet er livet
Han drømte at vi var på sykehuset i Tromsø og at jeg skulle befruktes. Vi var på et som sammen med mange andre. Alle lå i hver sin seng. Mennene hadde en slags kateter, og fra det gikk det en lang slange inn i oss jentene og spermen suges ut og overføres til jentene via slangene. Men han fikk panikk da det viste seg at hans slange ikke var kobla til. Istedet fikk jeg sperm fra mange andre menn. Og midt under seansen begynte han å tenke på at det var rart at han ligna på mr Bean, helt til han kom på at det var jo ikke han, men faren som ligna på mr Bean.

Kanskje jeg må ta enda en prat med ham og fortelle hvordan dette mede ivf ig icsi foregår? Mulig han har misforstått en smule [8D]

Så utrulig bra drøm! Hørres ut som han treng litt info om ivf ja[8D]

Har jo fortalt ham flere ganger hvordan dette skal foregå, men må visst finne ei mindre teskje [8D]

hahaha =)
en god latter forlenger livet[:D]

Stakkars jeg tror det er en som begynner å få presentasjonsangst jeg, du for prøve å roe han ned så godt du kan snuppa.

Ellers var det en morsom drøm da, eller kanskje ganske tragisk for din bedre halvdel da, he he...Godt dette ikke var virkelighet da.

Men jeg må bare le litt alikevel, selv om jeg syns litt synd på typen din.

ORIGINAL: vestlandsjento

Så utrulig bra drøm! Hørres ut som han treng litt info om ivf ja[8D]

ORIGINAL: Baby klar..

Så det er altså ikke bare oss kvinnfolk som går rundt med masse rart i hodet under denne perioden....

Tydeligvis ikke [:D]

Ja der kan vi se jenter at mennene våre har sine tanker i denne perioden dem også!!!
Vi må ikke glemme dem[:D]

ORIGINAL: *Levende Lys*

ORIGINAL: 1Hege

Ja der kan vi se jenter at mennene våre har sine tanker i denne perioden dem også!!!
Vi må ikke glemme dem[:D]

Tror nok jeg må gå gjennom behandlingsforløpet med han en gang til, ja...

Back
Topp