Mannen fyller 30 i sommer. Tips?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Mannen min fyller 30 år i sommer. Planen var opprinnelig at jeg skulle bestille en sydentur i overraskelsesgave, men jeg kjenner at jeg er lite lysten på sydentur med en baby på 2-3 måneder.

Har dere noen andre gode tips til hva jeg kan finne på?

Det kan godt være en tur eller noe hvor vi kan ha med babyen på, eventuelt maks noen timers barnepass.

Budsjettramme: maks 15.000.

Last edited:
Konsertbilletter? Mannen min fylte 30 like etter at førstemann kom, da fikk han Metallica billetter i gave. Konserten var når småen var ca et halvt år gammel, og søstera mi satt barnevakt. Vi kjørte og hentet småen når konserten var ferdig, og var hjemme igjen i 2-tiden på natta. Var en uforglemmelig opplevelse, og vi følte at vi fikk "barnefri" uten at det gikk utover hverken guttungen eller mammahjertet [emoji173]

Konsertbilletter? Mannen min fylte 30 like etter at førstemann kom, da fikk han Metallica billetter i gave. Konserten var når småen var ca et halvt år gammel, og søstera mi satt barnevakt. Vi kjørte og hentet småen når konserten var ferdig, og var hjemme igjen i 2-tiden på natta. Var en uforglemmelig opplevelse, og vi følte at vi fikk "barnefri" uten at det gikk utover hverken guttungen eller mammahjertet [emoji173]

Godt forslag! :) Kanskje jeg kan kombinere det med hotellnatt i Oslo. Jeg har søsken som garantert er med og sitter litt barnevakt noen timer på hotellet :)

Mannen min fyller 30
År i november, jeg kjøpte Metallica billetter på fredag. Konsert i Oslo 2. Mai 2018 ;-) Da er babyen vår ca 1 år og vi reiser på besøk til familie, da kan de passe vår dyrebare de timene vi er på konsert.

Kjenner jeg meg selv rett, blir det nok mer enn billetter. Men det er en start :)

Storbyferie? Trenger ikke å dra så langt heller. København eller Stockholm feks? Så kan dere spankulere med vogna og spise god mat på restaurant.

Kiel tur? Altså med color line[emoji4] Eller som rødkopp sier, storbyferie [emoji4]

Kiel tur? Altså med color line[emoji4] Eller som rødkopp sier, storbyferie [emoji4]

Godt forslag! Det høres lettvint ut å ha "alt på et sted", og med mulighet for å være i nærheten av lugaren. Velger vi for eksempel en suite på båten så er det vel litt grei plass også.

Godt forslag! Det høres lettvint ut å ha "alt på et sted", og med mulighet for å være i nærheten av lugaren. Velger vi for eksempel en suite på båten så er det vel litt grei plass også.

Ja, jeg googlet litt, og de suitene så jo veldig fine ut, og "godt" med plass til å være på en båt[emoji4] der har man jo mange muligheter, og slipper flytur!

Mannen min har fått noen gaver på forskudd som han ønsket seg. Så har jeg fikset surprisemiddag ute med hans og våre venner førstkommende lørdag. Han fyller 30 to dager etter ks.

Ja, jeg googlet litt, og de suitene så jo veldig fine ut, og "godt" med plass til å være på en båt[emoji4] der har man jo mange muligheter, og slipper flytur!

Herlig! Høres helt klart ut som et sterkt alternativ. Dersom vi kan slippe fly så er det helt greit kjenner jeg :)

Mannen min har fått noen gaver på forskudd som han ønsket seg. Så har jeg fikset surprisemiddag ute med hans og våre venner førstkommende lørdag. Han fyller 30 to dager etter ks.

Smart å feire i forkant! :) Hadde mannen hatt bursdag i mai, så hadde jeg ville gjort det samme :)

Back
Topp