Jeg spurte så fryyyktelig fint om han ikke kunne væresåveldigkjempesnill å fyre i ovnen og sette på kaffe til meg mens jeg satt og ga mat - og jammen gjorde han det! [:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det vakke dårlig, snille mannen![:D]ORIGINAL: Nøtteknekkern
Skulle jaggu bare mangle,haha...
Sa du at NØTTE SA DET [8D]
ORIGINAL: Morellskatten
ORIGINAL: Nøtteknekkern
Du, jeg trengte faktisk ikke å si det engang [:D] Men det KAN jo være at han helt sånn intuitivt skjønte det da! [:D] (jeg bare kødder - han har intuisjon som en gymsokk [8D])

Gymsokk faktisk. Hahahahaha [:D]ORIGINAL: Morellskatten
Du, jeg trengte faktisk ikke å si det engang [:D] Men det KAN jo være at han helt sånn intuitivt skjønte det da! [:D] (jeg bare kødder - han har intuisjon som en gymsokk [8D])
ORIGINAL: Kleo79
Her må jeg skryte av mannen min altså. Han lager kaffe og frokost til meg, og fyrer opp hver eneste morra han er hjemme. Og de uten at jeg ber han om det!

Her må jeg skryte av mannen min altså. Han lager kaffe og frokost til meg, og fyrer opp hver eneste morra han er hjemme. Og de uten at jeg ber han om det!
Mannen sin det tenker jeg [:D]
ORIGINAL: SmurfenogUnga
Mannen sin det tenker jeg [:D]