Her i hus går det mildt sagt i berg og dalbane om dagen,da kjerringa er så hormonell at det er vondt, og mannen nesten er enda verre! Så dere skjønner kanskje at det til tider går en kule varmt,men det er vel ikke noe problem annet enn det grines minst en gang pr dag. Er førstegangs og gleder meg masse, både over kroppens forandringer, babyens spark og ikke minst til han kommer. Men jeg føler at mye av gleden sitter jeg med alene.. Samboer gleder seg han å,det er ikke det! Men han bryr seg så lite om hva som skjer og hvordan jeg i det hele tatt har det. Han ser ingen grunn til at jeg er sliten, skjønner ikke greia med at jeg til tider går som ei kråke pga bekkenløsning,og når dette gjentar seg til stadighet er det slitsomt. Om kvelden ligger jeg for. Meg selv å kjenner voldsomt liv i magen og utvendig kjennes det nå spark. Når jeg spør om samboer vil kjenne får jeg til svar at han vil vente til babyen er større.. Sånt knuser jo meg litt,men jeg trur rett og slett at han syns det er litt skummelt med alt det nye som skal skje. Er bare så synd at jeg tar alt så personlig og blir lei meg.. Må vel bare respektere det og la han fatte interesse i sitt eget tempo. Flere som sliter med samme greie?
Oktober 2014 <3
Oktober 2014 <3