Mannen avgårde på havet.

Trocky308

Blir kjent med forumet
Da var han dratt igjen. Aldri likt de dagene han reiser.. Mn nå er d liksom verre. Andre som har mannen på bortejobb? Skummelt nå når man er så langt på vei..
 
Mannen min er tidvis borte, uten turnus og skjelden uten forvarsel reiser han. I fjor var han sikkert 6 mnd av året (hjemme i ny og ne) i Abu Dhabi. Nå har han akkurat vært borte fra torsdag til søndag på jobb.. :/
 
Min er også borte store deler av året :/ 1 uke hjemme så 2 uker på jobb... Noen ganger lenger.
Håper han er hjemme ved fødsel, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :p
 
Min er også på havet. Reiste fredag, kommer ikke hjem før i midten av juni. Så skjønner deg godt. Får en ekstra klump i halsen nå for tiden. Ekstra vanskelig når jeg er alene om ansvaret for en trassig snart 4åring! Sender deg varme tanker! :) vi er sterke kvinner å klarer oss! :)
 
Mannen er også mye borte, men i denne omgang kun ons-lør...men vet aldri når og hvor lenge han er borte.

Veldig greit med termin i juli synes jeg, da har han ikke noe reiseaktivitet.
 
Mange i samme situasjon :) litt trøst i d! Er jo vannt med at han drar p er ute ca 5 uker. Var bare så annerledes denne gangen. Fullgåtte 30 uker i dag! :)
 
Kjæresten min er på jobb 2 veker i Nordsjøen, og 4 veker fri. Men foreløpig er me ikkje sambuarar, så van med å vera åleine.. Håpar berre han har fri når fødselen set i gang...
 
Sambo jobber på hurtigruten og jobber 22 dager på/av. Han kommer hjem to uker før fødsel heldigvis! :D
 
Jeg har også en samboer på sjøen, en mnd på og en mnd av, han er i Mexico, så kommer seg ikke hjem om fødselen skulle starte. Han reiser på jobb igjen den 23 mai og kommer hjem 22 juni. Terminen vår er 10 juli! Håper han er hjemme når babyen kommer! Kjenner jeg gruer meg til han reiser da vi har ei meget aktiv snuppe på 1år! Godt jeg har familie i nærheten
 
Min mann jobber også ute...2 på og 4 av :) Siste turen ut er 6 juni, så blir han hjemme til etter fødsel :) Men gruer meg veldig til den turen, er så noe skal skje når han er ute..
 
Back
Topp