Mann på Nebido - erfaringer?

AnneCh

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Heisann!

Jeg er 39 og han er 33. Han har tidligere brukt anabole steroider og har ødelagt testosteronproduksjonen sin. Han går nå på Nebido som han får fra legen og har ikke hatt noen aktive svømmere i det hele tatt. Nå bruker han HCG og clomid for å få svømmerne i gang. Er det noen som har vært eller er i samme situasjon som har noen solskinnshistorier? Kan man fremdeles bli gravid selv om jeg er gammel og han har dårlig sædkvalitet? Leter etter noen i samme båt

Heisann!

Jeg er 39 og han er 33. Han har tidligere brukt anabole steroider og har ødelagt testosteronproduksjonen sin. Han går nå på Nebido som han får fra legen og har ikke hatt noen aktive svømmere i det hele tatt. Nå bruker han HCG og clomid for å få svømmerne i gang. Er det noen som har vært eller er i samme situasjon som har noen solskinnshistorier? Kan man fremdeles bli gravid selv om jeg er gammel og han har dårlig sædkvalitet? Leter etter noen i samme båt
Har dere kontakt med fertilitetsklinikk? Dere kan prøve TESA.
Les her:

Pga din alder, ikke vent med å ta kontakt. :) Lykke til :Heartred

Fastlege kan sende henvisning direkte til offentlig behandling siden dere har et påvist problem. Lykke til.

Fastlege kan sende henvisning direkte til offentlig behandling siden dere har et påvist problem. Lykke til.
Tusen takk for svar!

Helt nye og grønne på dette.. har bestilt time privat på klinikk Hausken fordi det var det legen mente var raskest og billigst..

Har dere kontakt med fertilitetsklinikk? Dere kan prøve TESA.
Les her:

Pga din alder, ikke vent med å ta kontakt. :) Lykke til :Heartred
Tusen takk for svar! Vi er helt nye på dette og aner egentlig ikke hvor vi skal starte. Vi har bestilt time på klinikk Hausken nå for å få litt bedre hjelp enn fastlege

Tusen takk for svar! Vi er helt nye på dette og aner egentlig ikke hvor vi skal starte. Vi har bestilt time på klinikk Hausken nå for å få litt bedre hjelp enn fastlege

Hausken kan sende henvisning direkte til offentlig klinikk (dersom dere ønsker det). Vi gjorde det slik: utredning hos Hausken, de sendte henvisning til offentlig klinikk, og så tok vi ivf offentlig.

Om pris ikke er av betydning er det mye mindre ventetid å ta selve behandlingen privat også.

Back
Topp