Mann og kjøkken...anbefal en blender?

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Mannen tar seg sammen (i et kvarter) lever sunt og trener! finner ut han må kunne spise noe “digg” innimellom og bestemmer seg for å lage en slags “rocky road sjokolade klumpekliss)
Hva bruker mann til det? jo selvfølgelig blenderen som ellers bare husmor og elste datter bruker til smoothie-ene sine!
Dadler
Mandler
Forskjellig type “mel” kokos, mandel
masse andre rare og sunne ting som rett og slett dreper den fine blenderen som bor på kjøkkenet :( :bored:

Kjøkken og skap byr ikke på mye plass! vi trenger ny blender som duger til frossen frukt
- hit me!
hvilken blender har du eller hvilken drømmer du om??

Om den primert brukes til smoothie med frossen frukt etc kan jeg virkelig anbefale nutribullet:-)

Lett å rengjøre, liten og utrolig effektiv:-)

Jeg tror kanskje at hvis mannen fortsetter å være sunn og bruke den så ville jeg vurdert en foodprosessor istede.. vi har en blender som kan knuse is og sånt fra obh nordica og er veldig fornøyd med den også da.

Jeg tror kanskje at hvis mannen fortsetter å være sunn og bruke den så ville jeg vurdert en foodprosessor istede.. vi har en blender som kan knuse is og sånt fra obh nordica og er veldig fornøyd med den også da.
Vi har stavmikser med en sånn foodprocessor som han kunne brukt nemlig :p
Den han ødelagde er OBH Nordica som klarer is :( var ikke super dyr da den ble kjøpt på rabatt - men likevel surt

Vi har stavmikser med en sånn foodprocessor som han kunne brukt nemlig :p
Den han ødelagde er OBH Nordica som klarer is :( var ikke super dyr da den ble kjøpt på rabatt - men likevel surt
Åh, så kjipt! Du får lære han hvordan man skal gjøre det uten å ødelegge alt da :hilarious:

Vi har nå vår andre Wilfa 1400W blender. Første klarte vi å knuse når vi flyttet, men vi var så fornøyd at vi kjøpte samme type en gang til. :)

Jeg anbefaler hvertfall at han aldri brukersta mikser eller vanlig blender til dadler o. L. Det er bare foodprocessor som duger der :p

Back
Topp