mann lagde ost av konas brystmelk

Tale09Henny11

Elsker forumet
avisartikkel for dere som har for mye brystmelk og ikke vet hva dere skal gjøre med resten. [8D]

http://www.tv2nyhetene.no/snop/kokk-i-new-york-lager-ost-av-konas-brystmelk-3155962.html

[8D]

grøss....[&:]

Men nå liker jeg ikke hverken melk eller ost da (kun hvis osten er smeltet..)

SJUUUUUKT! [:'(]

ha ha æsj...

var bedre den lenger nede om ei som ble tiltalt for grovt overfall etter å ha sprutet brystmelk på politiet hehe

He he okey! [:D]

Hadde i hvertfall satt pris på at jeg ble fortalt at osten var laget av morsmelk, så jeg evt kunne takke nei! [:D][:D]

hehe... litt for spesielt intresserte kanskje! Kan jo skjønne at de som driver med ost på fulltid kan bli litt nyskjerrige[;)]
Hadde ikke hatt noe imot å smake. Hvorfor er det mye værre enn fra et dyr liksom?

ORIGINAL: Tanntrollet09

ORIGINAL: Lois Lane

Ææææsj... Tenk deg smelta ost laga av menneskemelk da [8D]

ORIGINAL: Auliana

Han burde jo eksportere osten til Sveits...hehe!

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=526603

Jeg syns det er vittig, er jo bare brystmelk. Er det så ekkelt? Virkelig?

Ja jeg synst det. Kan ikke forklare hvorfor..... Fikk en sperre da en jeg kjenner brukte ene puppen sin som smokk for gutten sin til han var over 3 år. Hadde ikke melk i puppen......

hehe ja litt ekkelt synes jeg også det er.
husker jeg så en parodi på noe hvor mannen ville ha fløte i kaffen...hvor da servitrisen bretter fram puppen og skviser brystmelk i kaffen så det spruter haha...

holder meg til Norvegia og H-melk jeg[8D]

Ja, seriøst?
Skjønner ikke hvorfor det er SÅ ekkelt.

Hvis dere fikk servert kaffe med melk i da...og fikk greie på etterpå at det var morsmelk! he he[:D][:D] Blir vel ikke akkurat happy for det??

ORIGINAL: Imogene

Ja, seriøst?

Ekkelt fordi:

-hva får et oppegående menneske til å i det hele tatt komme på tanken på å lage ost av det?
-brystmelk er ment for babyer. For andre voksne (f.eks meg) er det snakk om andre menneskers kroppsvæsker

ORIGINAL: Markmusa

ORIGINAL: Lois Lane

Ææææsj... Tenk deg smelta ost laga av menneskemelk da [8D]

Gulp...[&:]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Ekkelt fordi:

-hva får et oppegående menneske til å i det hele tatt komme på tanken på å lage ost av det?
-brystmelk er ment for babyer. For andre voksne (f.eks meg) er det snakk om andre menneskers kroppsvæsker

Drikker du melk?
Jeg mener, den er jo ment til kalver..

hehe...du utveksler vel kroppsvesker med mannen din selv om han er et annet menneske? Du har vel gitt en blowjob eller 3 en gang i løpet av livet? Du kliner vel? Du har vel blitt slikket? [:D]

Ser fortsatt ingen sammenheng mellom det og en vilt fremmeds kroppsvæsker. Men det er meg. [;)]

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Imogene

Ja, seriøst?

Ekkelt fordi:

kumelk er egentlig kun for kalver - men det drikker vi og lager ost av. ser ikke helt poengene dine nei!
morsmelk er mat på lik linje med all annen melk. det er vanlig å få i seg andre folks kroppsvæsker av ulike slag som IKKE i utganspunktet er ment for munnen[;)]

Ekkelt fordi:

Drikker du melk?

hehe...du utveksler vel kroppsvesker med mannen din selv om han er et annet menneske? Du har vel gitt en blowjob eller 3 en gang i løpet av livet? Du kliner vel? Du har vel blitt slikket? [:D]

Ser fortsatt ingen sammenheng mellom det og en vilt fremmeds kroppsvæsker. Men det er meg. [;)]
sign..absolutt ikke sammenlignbart! jadda,man kan suge gubben, men man drikker ikke andre sæd liskommmmm[:-]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

Ekkelt fordi:

Drikker du melk?

sign..absolutt ikke sammenlignbart! jadda,man kan suge gubben, men man drikker ikke andre sæd liskommmmm[:-]

Hæ? Hva sier du? Her lager jeg konfekt jeg av mannens sperm og gir bort som gaver.

Back
Topp