manlige brukere

jeg er egentlig en mann....

Samboern min har bruker her[:)]

ORIGINAL: EricaJenta

jøss, forestiller deg slltid når jeg leser dine innlegg som du er på bildet..en fin jente[8|][:D]

ORIGINAL: Kodeord Markblomst

Sambo er her, men so og sei ikkje aktiv.

I følge signaturen hans er eg 54 veker på veg [:-]

hehe

ORIGINAL: tafas

jøss, forestiller deg slltid når jeg leser dine innlegg som du er på bildet..en fin jente[8|][:D]

var en spøk[8D]

var en spøk[8D]

nå ble jeg forvirret[&:]

var en spøk[8D]

nå ble jeg forvirret[&:]

hehe... jeg er ikke en mann, det var en spøk[8D]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Nei,de må være litt on the gay side i tilfelle,herremin.Menn her inne,haha...Æsj...[X(]

Hehe det tror jeg og[8D]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Nei,de må være litt on the gay side i tilfelle,herremin.Menn her inne,haha...Æsj...[X(]

Hvis jeg får meg en mann som sitter her mer enn meg... Shoot me[X(]

Will do!! Har nemlig tro på barmhjertighetsdrap jeg[;)]

oh eller hvis han skriver lange klissete kjærlighetserklæringer og annet i samme klissete gay faktor kategori[:'(]

Sambo er en sniker...............herregud, han er fullstendig hekta! Fatter ikke at HAN gidder!

ORIGINAL: Kal-El

Æsj.. er det manlige brukere her inne? Ekkelt.

Ganske [:'(]

[:D]

Min samboer er også bruker her inne. Ikke noe særlig aktiv men av og til inne å leser når han ser tastene mine fyker vegg i mellom å han forstår det er en diskusjon på gang [8D]

Nei, kjenner ingen menn som er brukere her. Men jeg synes faktisk det hadde vært positivt om flere menn var her da. De har gjerne et litt annet perspektiv på ting og det er ofte interessant. Jeg har faktisk litt sansen for Kal-el innimellom.

Men jeg husker da han der Breeg var her inne også, hvor fornuftig og klok mange syntes han var. "Enig med deg, Breeg" og "Godt sagt, Breeg" selv om det var andre kvinnelige brukere som hadde sagt akkurat det samme som han tidligere i trådene. Merkelig hvor mye klokere ting virker når de blir uttalt av en mann[8D]

Men ikke f... om samboeren har noe her inne å gjøre. Dobbeltmoral? Ja, og trives med det[8D]

ORIGINAL: Inmari

Nei, kjenner ingen menn som er brukere her. Men jeg synes faktisk det hadde vært positivt om flere menn var her da. De har gjerne et litt annet perspektiv på ting og det er ofte interessant. Jeg har faktisk litt sansen for Kal-el innimellom.

Men jeg husker da han der Breeg var her inne også, hvor fornuftig og klok mange syntes han var. "Enig med deg, Breeg" og "Godt sagt, Breeg" selv om det var andre kvinnelige brukere som hadde sagt akkurat det samme som han tidligere i trådene. Merkelig hvor mye klokere ting virker når de blir uttalt av en mann[8D]

Men ikke f... om samboeren har noe her inne å gjøre. Dobbeltmoral? Ja, og trives med det[8D]

Back
Topp