Manko på søvn...!?!?

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Jeg blir gal.. jeg er trøtt 24 t i døgnet føler jeg!
Har hatt noen gode dager nå.. men nå er trøttheten tilbake...!
I går sto jeg opp 6.30... og så la jeg meg etter middag sånn 17-18... så kopa jeg foran tvn til klokka nesten var 21 før jeg gikk å la meg igjen... stuptrøtt og sovnet med en gang.. har ikke registrert at mannen har kommet hjem, at han har lagt seg og heller ikke at naboen dro på jobb ( de har bilen omtrent rett utafor vindu hos oss.. og det våkner jeg alltid av..)
Sto opp etter å ha slumra vekkeklokka en del ganger litt før 7... og nå sitter jeg på jobb og er såååååå trøtt... kjenner hodepinen komme også.. noe den ofte gjør om jeg er veldig trøtt... 

Vi skal bort å hilse på en liten baby i kveld.. kjenner jeg kvier meg litt for det også.. så sliten jeg er for tiden... og jeg skal på jentetur i helgen...blir sliten bare av å tenke på det..!!

Noen med noen råd ?

Jeg og er super trøtt om dagen, men jeg får da bare ikke sovet så godt om natta. Våkner opp til fler ganger om natta, og det er sliiiitsomt. Blir også så tett i nesa, så det er jo en av grunnen til at jeg sover dårlig. Håper det bare blir bedre etterhvert:-)

Åååå har ingen tips, men kan bare si at jeg sliter med det samme, koooonstant trøtt, skulle tro man fikk kronisk trøtthetsyndrom når man er gravid:))

Har ingen tips, men det skal visst gi seg etterhvert. :) jeg gleder meg ihvertfall til å få tilbake litt energi.. zzz

Det gir seg når vi nærmer oss 12-14 uker :) Det gjorde i hvertfall det på meg forrige gang, og det virker som om det er vanlig. Satser på at det gjelder enda, hehe ;) 
Og det med å bli tett i nesa er visst også en klassiker, slimhinnene blir mer framtredende, så da blir en gjerne tett i nesa og det kan etter hvert kjennes ut som om en går og er våt i hufsa hele dagen... :P 

Jeg er helt lik deg for tida, Julekulaa!! Trøtt som en makk, og vedder på at jeg kunne ha sovna stående opp etter en vegg om det var mulig.. Er veldig avhengig av en powernap etter middag, ellers kommer kvalmemonsteret og tar meg! :P

Back
Topp