Manikyr

Angelic

Gift med forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Er du opptatt av neglene dine, og hvilken farge har du på akkurat nå?

Jeg bet negler fram til jeg var godt inn i videregående, og biter fortsatt i perioder huden, så jeg prøver å bruke neglelakk for å kutte ut bitingen. I perioder bruker jeg en del tid på det, men så kan det gå måneder uten at jeg gidder. Har kjøpt inn 15 nye farger nå, så det blir det nok mye lakking fremover. ;)
6bd62231ef15582f573af75819515cf2

Litt preget av å jobbe i helsevesenet.
Korte og uten neglelakk :-P
Sjeldent jeg tar på neglelakk...klorer det av iløpet av veldig kort tid.

Jeg biter negler (ikke når jeg er gravid, for da syns jeg det er kvalmt :p ) men må ha manikyr for å ikke bite. Har beige neglelakk med litt shimmer. Jeg er også opptatt av pedikyr, men kun for å kose meg. Tar det hele året :)

Hatt manikyr en gang i livet så langt ingen nå

Jeg er opptatt av at de skal være rene og pene. Men orker ikke ta neglelakk på de ofte. Blir det neglelakk blir det noe gjennomsiktig lyserosa greier.

Men har lange negler. Og da må de være rene.

Aldri tatt manikyr, men er flink til å spare opp og ha lange, fine negler. Steller de med klipp annenhver uke, eller om de skulle flise seg. :) bruker ikke neglelakk eller annet dill! :)

Jeg filer bare neglene så de har noenlunde pen form, og ikke fliser seg.
Jeg lakker dem bare når jeg skal noe, og evt. gidder. :P

Har hverken tid eller ork til å stelle dem regelmessig, og dessuten blir det fort stygt da neglene flises av bleier, og lakken "smuldrer" av husvask, klesvask, leking, dusjing osv. :P

Neglene mine dunker bare som skrutrekker, klut, skrape, kløpinne osv for mann og barn, og har ikke noe imponerende syn siden jeg fikk barn! xD

Hva liker du forresten å gjøre?
Jeg liker å leke litt med mønster og farger.
Har du sett tråden min med bilder?
Jeg skulle ønske jeg orka å fikse på neglene, men gubben sier det bare er tull å drive med slikt, så har mistet litt interessen. Nå klipper jeg bare ned når de blir for lange. Skikkelig kjedelig, egentlig :-S

Og nei, har ikke sett tråden din med bilder, hvor finner jeg den? Kanskje jeg blir litt inspirert igjen :-)

Jeg bryr meg så lite om neglene mine, men får ofte komplimenter om at de er veldig fine :) Bruker svært sjeldent neglelakk..kan gå år i mellom :)

Jeg skulle ønske jeg orka å fikse på neglene, men gubben sier det bare er tull å drive med slikt, så har mistet litt interessen. Nå klipper jeg bare ned når de blir for lange. Skikkelig kjedelig, egentlig :-S

Og nei, har ikke sett tråden din med bilder, hvor finner jeg den? Kanskje jeg blir litt inspirert igjen :-)
Ligger litt lenger opp/ned her på siden :-)
"dere som er opptatt av neglelakk" heter den.

Jeg lakket mye i fjor vår, sommer og i høst.

Så ble jeg litt lei og hatt en lang pause i vinter. Får begynne igjen ;-)

Har grå neglelakk på nå..
Nei, er egentlig ikke så veldig opptatt av dem for tiden :p

Back
Topp