manikyr eller ikke?

EdonaBigMama

Forumet er livet
gravid i 31 uke med en 18 mnd gammel sønn. skal eller skal ikke ta manikyr? noen her med småbarn som har lange negl(ikke sånn fotballkone-negler, men kvinnelige) ?

Hadde lange negler da jeg fødte begge gangene. De ble raskt klipt bort. Selv om man er aldri så forsiktig, før eller siden kommr man borti babyen med klørne.. Uff. Ikke praktisk. Og tenk alle bakteriene som samler seg under neglene.. Usj.. 

ikke noe stress det... hatt gelenegler i mange år.

Hadde lange fine akrylnegler da jeg fødte sist[:D]
Ender sikkert opp med det nå og, siden jeg er blitt negledesigner i mellomtiden.

Og forresten er falske negler tryggere enn mine egne, naturlige negler er jo skarpere

er jo 9 uker til termin. hvor lenge holder de kunstige neglene? er det pes å ha de med småbarn? og hygienemessig?

ORIGINAL: EdonaLarsen

er jo 9 uker til termin. hvor lenge holder de kunstige neglene? er det pes å ha de med småbarn? og hygienemessig?

De holder 3-4 uker hvis de er lagt godt nok.
Det samler seg selvfølgelig mer bakterier under lange negler enn under korte. Men kjøp en neglebørste og bruk den når du vasker deg på hendene.

Jeg er vant til lange negler nå, og er avhengig[:D]

3-4 uker passer fint, for jeg vil ikke ha lange negl under fødselen [8D] ender opp å stikke mannen min i handa med de [:D]

Back
Topp