Bkno1255672
Andre møte med forumet
Hei, Jeg er tre måneder gravid, og spiser ganske mye mango. Lurer på om det er ikke skadelig for fosteret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har ingenting å si! hva er greia med alt dette sukkeret i frukt? Det er bare sunt å spise frukt når man er gravid....Farlig er det jo ikke, men husk på at det er ca en teskje med sukker i en liten mango.
Du kan trygt spise frukt... kos deg!Hei, Jeg er tre måneder gravid, og spiser ganske mye mango. Lurer på om det er ikke skadelig for fosteret?
Greia med sukkeret i frukt er jo at sukker er sukker, enten man får det fra en frukt eller fra en sjokolade. Det påvirker kroppen på samme måte uansett.Det har ingenting å si! hva er greia med alt dette sukkeret i frukt? Det er bare sunt å spise frukt når man er gravid....
Jeg har sjekket dette opptil flere ganger nå..Greia med sukkeret i frukt er jo at sukker er sukker, enten man får det fra en frukt eller fra en sjokolade. Det påvirker kroppen på samme måte uansett.
Jeg har sjekket dette opptil flere ganger nå..
Det er ikke sånn at sukker er sukker..
Det sukkeret som er i brus f.eks er annerledes enn fruktsukker som er i f.eks mango.
Det er ingenting som tilsier at man skal være forsiktig med frukt pga sukker innhold...
Du skal spise ekstremt MYE frukt for at det skal være farlig..
Det er klart det blir annerledes hvis du har f.eks diabetes.. Men så lenge du er frisk skal det ikke væer noe å tenke på..