Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns å ha lest at noen av barna deres har reagert på mango (masse gulp o.l) Stemmer det?
Har to modne mango liggende og lurte på å prøve, eller om det frarådes.![]()
Hermine begynte å gulpe 10 min etter at hun fikk mango i fruktnettet sittDa har vi prøvd.. Mosa banan og mango med håndmikseren, og blanda det med litt risgrøt. Hun virka ikke kjempebegeistra og drakk en del vann når hun fikk det. Blei kanskje for søtt..Men ingen reaksjon på det enda.
Ohoi!Hermine begynte å gulpe 10 min etter at hun fikk mango i fruktnettet sitt![]()
tror noe av syra forsvinner når det blir kokt, så blir midlere for magen og ikke like mye gulpings!Ohoi!
Her ser det ut til å gå bra.. Sikkert greit å få det slikkelig most, for det er jo litt trevler i kjøttet. Fikk sikkert mjukna opp mangokjøttet skikkelig når du kokte det.
Tror jeg skal lage mer fruktmos og fryse det jeg også. . Eple og mango høres steikgodt ut.![]()
hehe, eller most banan enn krem!!! ...som de ville gi Hermine i selskap i gårEn ivrig bestemor har gitt Lillebror most banan i dagdet var det første T fikk også, av samme dama
Smattet ivrig han![]()
Ja, det også.tror noe av syra forsvinner når det blir kokt, så blir midlere for magen og ikke like mye gulpings!
Eple og mango var så godt at jeg spiste en dose selv jeg!![]()
![]()
hehe, eller most banan enn krem!!! ...som de ville gi Hermine i selskap i går![]()
Say What?? Da hadde jeg steilet...hehe, eller most banan enn krem!!! ...som de ville gi Hermine i selskap i går![]()
Ja jeg blei så irritert, både på mamma og søstra mi som sa at "hadde hun ikke hatt melkeallergi kunne hun fått smake litt av kremen på kaka"Say What?? Da hadde jeg steilet...

ja, nesten så allergien er "heldig" for den hindrer folk fra å fore henne med søppel som hun ikke skal haOioi! Da ville jeg satset oå banan ja ;-) er ikke alle som har like mye peiling så det er godt vi følger med når andre passer på![]()
Enig. Jeg foreslo for svigers å la han gnage på tuppen av bananen istedet for å mose (fordi jeg ville valgt det selv), men det turte hun ikke, og det var selvsagt ok!! Så lenge det er skikkelig mat bryr jeg meg ikke så veldigJa jeg blei så irritert, både på mamma og søstra mi som sa at "hadde hun ikke hatt melkeallergi kunne hun fått smake litt av kremen på kaka"![]()
Jeg sa at NEI det kunne hun IKKE ha fått, og at jeg faktisk er litt glad hun har allergi slik at de ikke han fore henne med alskens søppel! Greit at de fora ungene sine med søtsaker fra de begynte med grøt men det skal IKKE min unge ha!
Allergi eller ei! Hun skal da sannelig begynne med GRØT og BRØD først!
![]()
ja, nesten så allergien er "heldig" for den hindrer folk fra å fore henne med søppel som hun ikke skal ha![]()
Ja, det også.
Må innrømme at jeg slukte resten av mangoen etter å ha ordna til en smaksprøve til vesla. Mmmm!!![]()
Ho styra litt på ettermiddagen, men tror bare hun var overtrøtt, for hun sov lite på dagen i går.Gikk det bra resten av dagen i går? Ingen magevondt?