Mangler viljestyke!

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Spiste en del snop i svangerskapet, tanken var at når ungen kommer DA...
Men alle som kommer på.besøk har med sjokolade:-S og min viljestyke er dom blåst for solen... Noen tips?

Spiste en del snop i svangerskapet, tanken var at når ungen kommer DA...
Men alle som kommer på.besøk har med sjokolade:-S og min viljestyke er dom blåst for solen... Noen tips?

Sann var det her også! Besøket kom med kaker og sjokolade i massevis og jeg klarte ikke å la være! Men jeg tenkte pokker heller jeg har født et barn så jeg fortjener litt kake! :p Etterhvert sendte jeg resten av kaka/ene med besøket hjem og sa at jeg dessverre ikke kunne spise dette selv i flere dager (dette selvfølgelig etter å ha spist et stykke når besøket var her) og de virket glade for å få med seg litt kake hjem igjen :)

Sann var det her også! Besøket kom med kaker og sjokolade i massevis og jeg klarte ikke å la være! Men jeg tenkte pokker heller jeg har født et barn så jeg fortjener litt kake! :p Etterhvert sendte jeg resten av kaka/ene med besøket hjem og sa at jeg dessverre ikke kunne spise dette selv i flere dager (dette selvfølgelig etter å ha spist et stykke når besøket var her) og de virket glade for å få med seg litt kake hjem igjen :)
Lurt!

Jeg syns det er spesielt vanskelig når jeg har sovet dårlig og får hodepine/migrene.. Og nå har jeg hatt 6 anfall de siste to ukene. Men har en plan om å lage meg sunne smoothies som kveldskos, også prøver jeg å komme meg ut for å trille litt.

Får sån søtsug av amminga.. Spiste lite snop i svangerskapet. Men nå er det sjokolade hver dag :/ men ikkje så mye som eg vil ha. Klarer og begrense det litt :p men fortsatt for mye. Hadde ein plan om og få vekk gravid kg fort :p

Hehe jeg gomler på mye søtt nå etter fødsel iallfall.... Gått mye i ben and jerrys is i svangerskapet men det har vi avtalt at er stopp - ikke bare pga d er usunt men pga prisen. ... håper jeg heller kan klare å gomle frukt og sånn..

Hehe jeg gomler på mye søtt nå etter fødsel iallfall.... Gått mye i ben and jerrys is i svangerskapet men det har vi avtalt at er stopp - ikke bare pga d er usunt men pga prisen. ... håper jeg heller kan klare å gomle frukt og sånn..
Ojoj, aldri tillat meg å kjøpe de Isene for å smake på engang jeg :O til den prisen har jeg ikke råa til å like de :s

I går kveld ba jeg mannen ta med restene av smågodt på jobb i dag! :p to halve bokser med smågodt borte vekk og jeg er nermere målet om å ikke spise godis når Lillemor kommer ut. Nå må jeg bare klare å hold meg for god til å handle inn fullt av dritt igjenn. Fortsatt litt godis rundt i huset, men hvis vi samarbeider både voksne og ramp blir det ikke så ekstremt mye på hver av oss :p

Jeg har gått halve svangerskapet uten å røre sukker pga svangerskapsdiabetes og trodde det skulle bli greit å fortsette med det når han kom ut, men med lille på utsiden forsvant også viljestyrken ut vinduet og jeg greier ikke la være... Enda jeg sikkert burde en periode til :(

Back
Topp