Mangler sultfølelse. Flere?

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Jeg glemmer å spise jeg. Er ikke sulten i det hele tatt og det er jo ikke bra for næringen i melka...

Flere som mangler sultfølelse?

Ja, hadde det slik sist i starten også. Både glemmer og har ikke tid til å sette meg ned å spise;) men prøver å spise selv om ikke sultfølelsen er der.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg prøver jeg også. Men her på Riksen stenger kantina så tidlig og da er det liksom for sent for meg. Heldigvis har avdelingene kjeks og frukt da. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja! Og føler meg veldig kvalm også spesielt etter å ha ligget ned. Prøver å drikke masse vann da, det hjelper en del. Smoothie er min styrkedrikk

ja glemmer helt og spise,for er ikke sulten..Men når kvelden kommer og jeg setter meg ned i sofaen da begynner jeg og kjenne på att jeg er sulten:)
Syns dagene flyr avgårde med 2 barn i huset..:)

Ja sliter også med å spise nok.. Har alltid elsket middag, men nå orker jeg nesten ikke middag. Vet ikke hva jeg skal lage til familien for jeg har jo ikke lyst på noe....

Jeg skulle ønske jeg manglet sultfølelse, men den gang ei:help

Jeg blir plutselig akutt sulten! Hjemme var det enklere enn på barselhotellet, men nå innlagt på sykehuset igjen er det enda enklere, matrom med knekkebrød, kornblanding, drikke, pålegg tilgjengelig hele tiden. Spiser og drikker masse, hele tiden :)

Egentlig ikke så rart at vi er så tørste når en tenker på hvor mye veske som forlater kroppen under amming ;)

Back
Topp