Mangler jeg noe viktig? :)

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Har kjøpt:
-vogn
-stelleveske
-regntrekk + myggnett
-seng + madrass + sengetøy + dyne/pute
- stellebord + stellematte
- håndklær + vaskekluter
- badebalje
- komoden til klær
-klær
-vippestol

Skal kjøpe:
- vognpose
-lammeskinn
- sengehimmel + stativ
-babycall?

Jeg tenker at det du har listet opp er det viktigste :) Men jeg har også tisselaken, overmadrass, febermåler og badetermometer på min liste.

Har du lappen ? Trenger du bilstol?
Mannen kjøpte inn smokker her endag, men det er jo ikke nødvendig..
Sprinkelbeskyttelse er jo noe kanskje du vil ha? Er jo heller kanskje ikke nødvendig i begynnelsen.
Vognpose / vogndyne?
Listen min var litt lengre.... Men har sikkert mye jeg ikke trenger liksom... :) Når du har fått inn stellebordet å det er på plass er jo det bare å begynne å fylle det opp men utstyr .)

I tillegg til det de andre skriver ville jeg kjøpt brystpumpe hvis du har tenkt å amme.. Det er ikke et must for alle, men for meg var det toppers!!:)

Bilstol har vi - har ikke lappen men kjøpte et som kan festes med sele i f.eks besteforeldrene sin bil :)
Sprinkelseng beskytter og overmadrass har jeg også, ikke tisselaken det må jeg jo ha :)
-tempraturmåler fikk jeg i apotekpakken sammen med div kremer :)
-badetempraturmåler må jeg handle ja :) og Evt brystpumpe :)
Vognposen er bestilt.. Og ammepute + dyne + kurv å ha i stuen får jeg av ei vennine :)

Også er det jo disse klærne da :) har en god del klær i 50,56 og 62 :) trooor det skal være nok! Men hva med gensere, kjøper dere det? Ikke kjøpt en eneste en jeg, bare bodyer ;)

Jeg har mest strikka gensere. Viss du kjøper så pass på at det ikke er hette på for den er bare i veien for en liten tass :-) Heller kjøpe det litt etterhvert, viss du ser at du trenger genser. Er mest strømpebukser og bodyer de bruker første tiden. Men gulpekluter var et must her i huset :-)

Bilstol har vi - har ikke lappen men kjøpte et som kan festes med sele i f.eks besteforeldrene sin bil :)
Sprinkelseng beskytter og overmadrass har jeg også, ikke tisselaken det må jeg jo ha :)
-tempraturmåler fikk jeg i apotekpakken sammen med div kremer :)
-badetempraturmåler må jeg handle ja :) og Evt brystpumpe :)
Vognposen er bestilt.. Og ammepute + dyne + kurv å ha i stuen får jeg av ei vennine :)

Også er det jo disse klærne da :) har en god del klær i 50,56 og 62 :) trooor det skal være nok! Men hva med gensere, kjøper dere det? Ikke kjøpt en eneste en jeg, bare bodyer ;)

Det er ikke et must med både tisselaken og badetempmåler. Tisselaken blir klamt for bebisen og tempen på vannet kjenner du med albuen ;) Men eg er vel av de som tar det litt som det komme...

Det er ikke et must med både tisselaken og badetempmåler. Tisselaken blir klamt for bebisen og tempen på vannet kjenner du med albuen ;) Men eg er vel av de som tar det litt som det komme...

Førstegangs jeg, så jeg hører bare på hva andre sier :p hehe.. Men tror nok at jeg har det viktigste! Er ikke vits å overhandle heller, mangler man noe er det jo bare å kjøpe dette etter fødsel :)

Jeg bruker vanlig laken over tisselaken, blir ikke klamt da. har ikke opplevd det i allefall. Det er noe herk å skulle rengjøre en madrass kontra å skifte laken.

Førstegangs jeg, så jeg hører bare på hva andre sier :p hehe.. Men tror nok at jeg har det viktigste! Er ikke vits å overhandle heller, mangler man noe er det jo bare å kjøpe dette etter fødsel :)

¨Skjønne det ;) Eg syns iallefall det blir klamt med tisselaken.. (har prøvd å ligga på det sjøl) Du får prøva deg fram ;)

Men me er alle forskjellige og ka me trenger te dissa søte små... smak og behag!!

Back
Topp