Mangler følelsen....

Lillegullogspira

Blir kjent med forumet
Jeg mangler følelesen på hva slags kjønn det blir, med første man var jeg skrå sikker med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde allerede navnet klart før jeg var 8 uker på vei, men ikke nå?

Noen som har på følelsen av hva det blir?
 
Jeg er riiiimelig sikker på at det er en gutt :)
Har holder en knapp på navnene Jonas og Tobias foreløpig :P
Om det blir jente har jeg ingen forslag til navn =P
 
Så fine navn :)
Vi har nanv klart blir det jente skal ho hete Selma og blir det gutt skal han hete Markus :)
 
Er ganske sikker på jente, men tror det henger mest sammen med at jeg ikke ser for meg meg selv som guttemamma, jeg er liksom en jentemamma jeg da...
Men om mannen skulle få ønsket sitt om en gutt oppfylt er navnet klart, men jentenavn er det verre med, blir liksom ikke enige der... Guttenavn er enkelt pga oppigjenkalling...om vi får en sønn skal han hete det samme som besten sin...enkelt og grett!
 
Liker både Markus og Mathias veldig godt selv.
Men har en god venn av oss som heter Mathias og svogere heter Markus, så det går liksom ikke.. hehe
Jentenavn syntes jeg er vanskelig altså. Er så mange som er "ødelagt" om du skjønner :-S
Men liker Isabell ganske godt. Men vet ikke jeg. Er liksom ingen jeg enker at det SKAL hun hete.. :) Ellers er jo mannen veldig på at navna må være internasjonale også :)
 
Det med navn er ikke enkelt, men vi er enige om at vi ikke skal ha navn som går igjen i noen av familiene. Synes det er så kjedelig når alle heter det samme. Markus har jeg valgt ut for jeg synes det klinker så bra sammen med navnet til jentungen, og Selma synes jeg var så innmari fint.
 
Har en veldig guttefølelse denne gang.
Og stemmer det og at det går bra blir det nok Sebastian. Blir det jente vet vi ikke :p
 
Jeg har en magefølelse på at det blir tvillinger, men trur kanskje det har sammenheng med at jeg alltid har ønsket meg det.. Har satt opp liste over aktuelle gutte og jentenavn siden vi begynnte å prøve.. Men dem jeg liker best er : Embrik og Serina..
 
Jeg har ingen følelse av hva det blir ennå.......men tenker at det hadde vært kjekt med ei jente til siden vi da har klær og utstyr allerede fra jenta vi har :-) Til og med jentenavn klart

Om det blir en liten guttemann er han så klart mer enn velkommen....men da blir det vanskelig med navn.....syns guttenavn er vanskelig!
Men til gjengjeld får jeg jo da kjøpt masse nye klær og sånn da!!


 
Guttenavnet er allerede oppbrukt på gutten vår, og de 20 guttene i gaten;) Der sliter vi!;€ Jentenavn vil jeg gjerne ha Mathilde!! Passer så bra med storebror sitt navn også!! Mannen er med, men han tror det blir gutt. Mye fordi han ikke vet hvordan det er å være noe annet enn guttepappa;)
 
Egentlig litt usikker.. Men tipper mot jente.. Gubben håper det er en gutt :p
Kjenner at dette svangerskapet er noe helt annet enn det første.. Da lå jeg strekk ut å spydde.. Å nå føler jeg meg ikke litt gravid enn gang :/ Så føler meg lurt! :p
 
Jeg lå også rett ut med kvalme forrige gang, denne gangen er det bare sånne små plager som går fort over. Nesten litt kjedelig i forhold til sist. Men det er jo bedre å ikke ha så mye plager enn å ligge å spy konstant i 3 mnd.
 
Jeg føler jente. Hvis det blir jente skal hun få navnet til moren til samboeren som mellomnavn.. :-) hun døde desverre alt for ung etter 3 mnd med kreft :-(
 
Hei! Jeg er ny her, fikk vite i går at jeg er graivd. ikke helt sikker hvor langt jeg er på vei, siste mensen var 24. feb, så i følge det er jeg 7 uker og 4 dager på vei.. Men jeg synes det er utrolig vanskelig og tro på testen og vite at jeg er gravid.. er det flere som har hatt den følelsen her? Skal til doktoren nesten torsdag.. Har dere noen tips og råd til hva jeg burde gjøre nå? første graviditeten her :)
 
Jeg er helt sikker på at det blir jente! Jeg er så lik jeg var med jenta mi, og selv om jeg på en måte håper gutt for å få en av hver, så har jeg lagt det helt bort. Så det kommer som et stort "sjokk" om det blir gutt.

Jeg tror nok bare det er to navn det står mellom her; Lilli eller Juliane :) 
Men Lilli passer best sammen med Alma, syns jeg.

 
Back
Topp