Mangler ei prinsesse...

Kraaka

Gift med forumet
..for nå er sengen 100% klar....

Og teppet ferdig sydd....

....så....hokkus pokkus..... 16 dager flyyyyyyyyyyyyyyyyy ut av vinduet!!

jeg har også ordnet rommet til bebisen for mange uker siden, alt er klart, tilogmed masse leker står å venter på han, Men nei, ut har han ikke tenkt seg ennå, hva bør vi gjøre får å lokke dem ut mon tro[8|]

ÅÅhh, så koselig!!!! Fint teppe, lagd det selv?

Får æ lov å slenge mæ på?
Her står senga vår klar til å ta imot en liten prins eller prinsessa.
Har ikkje sydd nåkka sjøl, men syns d e ganske fint likevel![:)]
Kosebamsan har vi fått av mi lillesøster til jul. Ho e snart 13 år og glede sæ såååå til å bli tante!

ORIGINAL: Asil

Nå vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem! Vil også ha sånn søt seng klar! [:D]

Asil
36+6

Har hatt senga klar i over ei uke allerede!!! D e så kos, må liksom gå å kikke på den til stadighet... Og så en tur ut i gangen å se på vogna![:D]

Ble kanskje litt lite? Har lagt på en sengerand på dette også nå da...
men det er klart.. og JA! bare kom nå![;)]

her er ardas seng, :)

her er senga til Kasper(tror d blir Kasper) Wow, første gang jeg lissom sier d til dere=)

Sprinkelbeskytteren er så vask, åsså skulle jeg kjøpt en uro

Så mange fine senger da... Må dere komme da prinsene og prinsessene...
Nåja..dere som er ferdige hvertfall...er jo ikke så langt uti april enda!![;)]

Senga her skrrrrriker etter selskap hvertfall, men er nok 15 dager igjen....!!

hmm, er visst treig jeg skjønner jeg.. Her er det fullt kaos: ingen seng, ingen pakket sekk, ingen amme.bh. ingen vaskede klær..........
Men jeg skriver bachloroppgave på harde livet, så noe får jeg jo gjort [:)]

Jeg(gruppa) skriver om informasjon og veiledning fra det offentlige hjelpeapparatet ved diagnotisering av AD/HD.

Høres ut som om du har nok å henge fingrene i da ja angelica!!
Lykke til med oppgaven din!

Tusen takk for det Kraaka..  Skal vite det trengs om dagen [&o]

Det kommer til å bli så deilig når du er ferdig vet du!!!![8|]

Stå på...seng og alt annet DRITT kan vente..hehe!!
Men seriøst...det er jo egentlig ikke noe stress det da..... alt ordner seg jo til slutt!

Er det jeg regner med å.. Skal jo være på sykehuset i noen dager å, så da kan jo slekta slite da.. Så kan jeg kose meg med babyen [;)]

Hehe...ja..det er sunn holdning!!!

ORIGINAL: Asil

Nå har jeg i to uker sagt til meg selv (og dere) at jeg skal re opp denne sengen og kose meg med rede-laging.. Men har jeg kommet noe lenger enn å bare tenke tanken? Nei. Er det mulig å være sløvere??

Du har i alle fall en skikkelig unnskyldning Angelica! [:D] Hva skriver du om forresten?

Nei. Til helga SKAL jeg fikse ferdig resten!

Asil
49+6

Næmmen Asil da, e du snart 50 uke på vei??? Kanskje på tide å bli satt igang![:D]

Back
Topp