Manglende symptomer ?

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
hei er det flere der ute som ikke har så mange symptomer ? Er det normalt? Er kun 6+5 på vei, har hatt endel hodepine, litt uggen men ikke kvalm, oppblåst, treg mage, små ømme pupper og veldig trøtt. Men ikke noe som tydelig graviditetstegn.. Er litt nervøs eller ja redd for at det ikke videreutvikler seg det som er, om dere skjønner hva jeg mener.

Flere som føler seg helt «vanlig» selvom de er gravid?

hei er det flere der ute som ikke har så mange symptomer ? Er det normalt? Er kun 6+5 på vei, har hatt endel hodepine, litt uggen men ikke kvalm, oppblåst, treg mage, små ømme pupper og veldig trøtt. Men ikke noe som tydelig graviditetstegn.. Er litt nervøs eller ja redd for at det ikke videreutvikler seg det som er, om dere skjønner hva jeg mener.

Flere som føler seg helt «vanlig» selvom de er gravid?
De symptomene du beskriver høres jo ut som ganske tydelige graviditetstegn spør du meg :) Mine symptomer er ganske skiftende, kan gå fra en dag uten noen, til en annen dag med mensen-murringer, svimmelhet, eller hodepine osv. Trøtt og sliten på kvelden er jeg hver dag. Er ikke så langt på vei selv, snart 6 uker. da jeg tok graviditetstesten med digital så stod det det 2-3, så tok en til i dag for ville se stigning. Heldigvis viste den 3+ nå :Heartred

Du høres veldig gravid ut spør du meg! Forrige svangerskap hadde jeg absolutt ingen symptomer på graviditet før magen kom i uke 17-18

Varierer fra dag til dag her.Ingen i dag egentlig,føler meg bare litt oppblåst...5+5

Ja, jeg har veldig lite symptomer, veldig spent på om det finnes liv når vi skal på TUL om 2 uker. Har 3 barna allerede, og jeg var kjempedårlig med dem, derfor er jeg mye bekymret nå for at det ikke blir noe denne gangen...

Har det på akkurat samme måte. I over 1 uke hadde jeg kraftige magesmerter, men ingen blødning. Nå har smertene gått over og jeg føler jeg ikke har noen typiske symptomer. En ting jeg syns er rart er at jeg alltid har måttet tisse ofte når jeg ikke var gravid, men nå som jeg er gravid tisser jeg sjeldent. Har litt murringer nedentil og i korsryggen av og til. Til tider veldig oppblåst, ellers føler jeg meg ikke gravid :nailbiting: var på UL forrige uke uten tegn til liv, så skal dit igjen på torsdag.

Har det på akkurat samme måte. I over 1 uke hadde jeg kraftige magesmerter, men ingen blødning. Nå har smertene gått over og jeg føler jeg ikke har noen typiske symptomer. En ting jeg syns er rart er at jeg alltid har måttet tisse ofte når jeg ikke var gravid, men nå som jeg er gravid tisser jeg sjeldent. Har litt murringer nedentil og i korsryggen av og til. Til tider veldig oppblåst, ellers føler jeg meg ikke gravid :nailbiting: var på UL forrige uke uten tegn til liv, så skal dit igjen på torsdag.

Ja.. Får TUL hos legen eller betaler du selv? Hvor langt er du på vei?

Sitter selv med den følelsen... er 8+2 er ekstra trøtt, men ikke ekstremt mye. Og er ikke spesielt kvalm heller. Murringer hadde jeg masse i starten, men dette har begynt å avta den siste uken. Puppene har også blitt mindre øm. Har enda symptomer, men det er som om de har roet seg ned allerede.
Skal ta blodprøve i morgen også har jeg spurt jordmor i dag om jeg kan ta en ny på fredag for å sjekke om hcg nivået enda øker.

Ja.. Får TUL hos legen eller betaler du selv? Hvor langt er du på vei?
Var innlagt på sykehuset én natt forrige uke grunnet mistanke om svangerskap utenfor livmoren. Fant ingenting i livmora da, men hcg stiger. Så de kunne fortsatt ikke utelukke ex.u,men kunne også være at jeg var kortere på vei enn først antatt. Jeg trenger ikke å betale for TUL pga dette. På torsdag skulle jeg egentlig vært 7+0 når jeg regner ut i fra forrige mens, men er muligens kortere enn det.

Sitter selv med den følelsen... er 8+2 er ekstra trøtt, men ikke ekstremt mye. Og er ikke spesielt kvalm heller. Murringer hadde jeg masse i starten, men dette har begynt å avta den siste uken. Puppene har også blitt mindre øm. Har enda symptomer, men det er som om de har roet seg ned allerede.
Skal ta blodprøve i morgen også har jeg spurt jordmor i dag om jeg kan ta en ny på fredag for å sjekke om hcg nivået enda øker.
Kan du ta Blodprøve hos jordmor eller blir det tatt hos legen?

Jeg har også svært lite symptomer....hadde litt kvalme og ømme pupper, men dette har gått over..

Manglende symptomer i kombinasjon med litt brunt blod gjør at jeg stiller meg tvilende til at det finnes noe som lever i min mage..

Må vente en uke for å finne det ut

Bestilte privat TUL til mandag da er jeg 7+5, klarer ikke å roe meg helt før jeg vet at alt er bra.

I min første graviditet merket jeg knapt nok noe til graviditeten før jeg kjente de første bevegelsene :happy:

Jeg har heller ingen symptomer, og det har jeg heller ikke hatt i de to forrige svangerskapene :) Det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha :)

Jeg har også lite symptomer. Litt uggen når jeg er sulten og på morningen og kvelden. Ellers ingenting. Har hatt litt gul utflod i det siste...Hadde TUL 6+5 alt var fint. Så håper det fortsatt går bra.

Jeg mistet alle symptomer i uke 6-7, + blødning. Fryktet det værste, men fikk se at alt var bra i magen ☺️ Nå er symptomene tilbake for fullt igjen, denne uka. 9+4 :wtf:

Back
Topp