manglende symptomer..

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg er skit nervøs for å si det mildt..
Er i dag 5+6 uker. Her har murringene i magen gitt seg, puppene er ikke lenger såre og "sprengte", men helt vanlige.. Kvalmen som viste seg såvidt forrige uke har forsvinnet.. Føler det går i feil retning her..
Er det noen flere som har det sånn?? Synes det er alt for tidlig for å miste symptomene nå allerede..
 
Hadde det sånn en periode på 4-5 dager, så tok det seg opp igjen. Tror det er helt vanlig at det kommer og går litt. :)
 
Har også hatt en dag uten murringer. I dag er de tilbake igjen litt mer stikkende. Heldigvis såre/ømme bryster ennå men ellers har jeg lite symptomer. Kvalme har jeg såvidt kjent på, men den er borte igjen for nå. Tror ikke det er meningen at alle skal ha symptomer jeg.. selv om man blir gal av å ikke ha også...
 
Har lite symtomer her, hatt murringer, men lite ellers. Tror det er helt vanlig at der går opp og ned [emoji4]
 
Har hatt noen dager uten murring, stikking osv. men de har kommet tilbake igjen nå med en fryktelig kvalme ved siden av:/
 
Da får jeg krysse fingrene for at det er helt normalt. Med førstemann ble jeg kvalm før jeg i det hele tatt visste jeg var gravid. Med andre hadde jeg så sterke murringer/smerte at jeg ble sendt til tidlig ul mrd mistanke om svangerskap på utsiden av livmoren. Synes derfor det er så merkelig at det har forsvunnet helt. Foreløpig fraværende i dag også. Bittelitt kvalm, men det er jeg gjerne på morgenen ellers også, så vanskelig å si om det er graviditeten eller normalen.
 
Back
Topp