Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I begynnelsen av juli hadde jeg en spontanabort, og ca fire uker etter fikk jeg mensen som vanlig igjen. Etter det har den tydligvis forsvunnet helt,det er liksom ikke antydning en gang!Er det noen som har lignende opplevelser etter en abort?
Sliter med det jeg og, hadde sa i mai 04, før var den veldig regelmessig kom hver fjerde uke. Nå siste tiden har den vært helt borte!! [:'(] Tror jeg er gravid, men blir like skuffa hver gang. Jeg fikk piller for å sette igang mensen, og nå går jeg bare å venter....enten har den rota seg bort igjen...eller *tør ikke håpe* har jeg blitt gravid.Du får ta deg en tur til doktoren og høre om ikke de har noen råd :)
Jeg mistet å i mai... Jeg har mensen igjen, men vet ikke helt om el er på plass... Er det vanlig da?
Har dere somhar mistet litt rar følelse i underlivet?
Hadde en sa i august og har ikke merket noe etterpå. Tror jeg har vært utrolig heldig, jeg. Har fått mensen etterpå og det virker som eggløsningen er rett rundt hjørnet.
Etter min SA for ett år siden fikk ikke jeg mensen før etter 41 dager eller noe så det er helt normalt at mensen blir forsinket. Kanskje ikke med en gang, men noe etterpå osgå! Desverre!!!
Håper det snart skjer noe igjen hos deg da!!! Her lar det vente på seg...
har ikke hatt SA jeg da... Har bare sliti veldig med å få normal mens etter jeg slutta på pilla... Og er ikke sikker p at EL er på plass. Ordner det seg selv eller må jeg til legen å få noe hormonpiller?? Noen andre råd?
Man må nok prøve en stund før en gynekolog kan skrive ut hormoner, men det går jo ann å høre med legen... Fikk beskjed om at legen kunne ikke skrive ut Pergotime, som jeg går på, og som gir el.