Manglende matlyst

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Noen andre som sliter med lite matlyst? Alt byr dere i mot- men dere er ikke kvalme lissom?! Om noen kan forstå hva jeg mener...
jeg er ikke kvalm- men tåler ikke synet av mat! Eneste sol frister er grøt :-p

Oh yes! Det er verst om morgenen, da er det veldig lite som er fristende..mat jeg elsket før kan være skikkelig ekkelt nå. Den faste fredagspizzaen vår lager jeg ikke lenger, brekker meg nesten av den. Og den har vært så god at jeg har gledet meg i flere dager i forveien til å spise den [emoji23]
Sjokolade, som jeg egentlig ELSKER, er utrolig ekkelt om dagen. Ikke én eneste luke i Kinder-kalenderen min har blitt spist av meg [emoji6][emoji23]
Frukt og grønt, samt eplejuice er fristende om dagen [emoji5]

I wish! Jeg har jo lyst på alt....

Hadde nesten vært bedre altså :-p
Jeg hår i butikken og glor uten å kjøpe noe- står på kjøkkenet uten å ta meg noe... er sulten- ikke kvalm- men mat er helt uaktuelt! Grøt og nektariner er greia lissom :-p er noe spent på julematen kan du si....

Har hatt null matlyst i uke etter uke etter uke, men jeg har kvalme også da, i varierende grad. Sliter med å drikke nok også igrunn.

Hadde en liten periode hvor jeg ikke hadde lyst på noe særlig mat. Men det har gått over nå, så nå vil jeg spise nesten alt igjen :-)

Jeg også sliter, 17 uker. Har ingen craveing og spiser minst mulig. Kun litt for å overleve, men alt er ekkelt.

Jeg har også null matlyst :( sist varte det hele graviditeten, men det håper jeg at jeg slipper denne gangen.

Samme her. Har ikke slitt noe med kvalme, men mat orker jeg ikke. Er 13 uker nå, og vekta har ikke rørt seg. Har vel spist akkurat nok til å holde den, selv om det ikke har vært lett :-P
Fordelen er at jeg har mer lyst på eple enn godteri ;)

Back
Topp