Manglende filter

Yttersia

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Da jeg var på ul forrige uke, la legen hånden litt medfølende på leggen min og spurte om jeg hadde mye ødem. Neida, svarte jeg, jeg er bare tjukk! [emoji85]
Er usikker på om det er hormoner som gjør at jeg "mangler filter" for hva man sier til folk, eller om jeg bare er så komfortabel med kroppen min, spesielt nå som jeg er gravid [emoji16]
Er det andre som sier ting som gravid som de ikke ville sagt ellers? [emoji38]

Jeg kunne også ha funnet på å si det som du sa, men tror ikke det har så mye med hormoner å gjøre! [emoji14]
Men jeg prøver å være litt oppmerksom på hva jeg sier likevel! Det er jo masse som skjer med kroppen nå og filteret har vel blitt litt tynnere, men det er jo ikke alle som setter pris på å høre om diverse vondter og kroppsvæsker! [emoji23]

Jeg kunne også ha funnet på å si det som du sa, men tror ikke det har så mye med hormoner å gjøre! [emoji14]
Men jeg prøver å være litt oppmerksom på hva jeg sier likevel! Det er jo masse som skjer med kroppen nå og filteret har vel blitt litt tynnere, men det er jo ikke alle som setter pris på å høre om diverse vondter og kroppsvæsker! [emoji23]
Er veldig glad for at jeg har både en søster og flere venninner som også er gravide, gjør det enklere å få snakket om alle de rare tingene kroppen gjør for tiden [emoji28]

Haha! Ja det er nok lurt. Jeg spurte svigerinnen min om utfloden hennes lukter annerledes da hun var gravid.. Ohhh det var visst ikke noe vi skulle snakke om nei [emoji23]

Jordmor ville jeg skulle ta en glukoseprøve, hvorfor spurte legen? Sikkert fordi jeg er tjukk sa jeg [emoji23]

Hahahaha, jordmor ville også at jeg skulle det! Jeg sa det ikke, men jeg tenkte det! [emoji23]

Min jordmor har ikke sagt noe om glukoseprøve enda Men jeg regner med at hun sier noe på neste kontroll [emoji13]

Haha! Ja det er nok lurt. Jeg spurte svigerinnen min om utfloden hennes lukter annerledes da hun var gravid.. Ohhh det var visst ikke noe vi skulle snakke om nei [emoji23]

Hahahaha!!! Det er nettopp sånne ting jeg fort kunne ha funnet på å si! [emoji23] Heldigvis har jeg en venninne som kan være ganske frittalende når det kommer til alt sånt, så da får jeg ut litt! [emoji1]

Hahahaha!!! Det er nettopp sånne ting jeg fort kunne ha funnet på å si! [emoji23] Heldigvis har jeg en venninne som kan være ganske frittalende når det kommer til alt sånt, så da får jeg ut litt! [emoji1]
Hahahaha det er bra![emoji23] Jeg får nøye meg med å spørre her inne [emoji23]

Er veldig glad for at jeg har både en søster og flere venninner som også er gravide, gjør det enklere å få snakket om alle de rare tingene kroppen gjør for tiden [emoji28]

Ja, åh, det må være skikkelig greit! [emoji1]

Ååå, denne tråden trengte jeg i dag!! *ler enda*. Kjør på folkens, godt å se at vi kan le litt av oss selv og alle de rare tingene folk både sier til oss og hva vi klarer å lire av oss selv!

Jeg har et sånt forhold til legen ved KK som følger meg opp nå i graviditeten, og hver gang reagerer jordmor/sykepleier som er med under undersøkelsen med like mye vantro. Sist jeg var der, var det snakk om at han bommet med 80 gram på fødselsvekten til førstemann og han måtte ha hatt en dårlig dag ;) Og at han denne gangen heller burde høre på meg om når barnet var unnfanget enn å drive med påstander om når jeg egentlig hadde hatt sex, for det kunne falle i litt dårlig jord hos min mann om den dato hadde et avvik for når mannen var hjemme :p Jordmor holdt på å dette av stolen, legen bare lo og sa; vel denne gangen er vi enige om datoen da :p

Jeg har manglende filter og tålmodighet med folk [emoji23] ble sølt rødvin på nå på lørdag- utover yndlingsjakken- jeg ga klar beskjed om hva jeg mente om den fulle oppførselen til en 10 år yngre jente [emoji28]
Med familie sier jeg fra med en eneste gang når de tråkker meg på tærne eller sier noe skikkelig teit- der er bare tålmodigheten og filteret borte hvor keg ellers ville svelget mange kameler [emoji23] d er egentlig veldig befriende!!! Hvorfor bare holde tanker og meninger for seg selv når folk faktisk fortjener å høre hva andre tenker om seg? [emoji28][emoji12]

Jeg har manglende filter og tålmodighet med folk [emoji23] ble sølt rødvin på nå på lørdag- utover yndlingsjakken- jeg ga klar beskjed om hva jeg mente om den fulle oppførselen til en 10 år yngre jente [emoji28]
Med familie sier jeg fra med en eneste gang når de tråkker meg på tærne eller sier noe skikkelig teit- der er bare tålmodigheten og filteret borte hvor keg ellers ville svelget mange kameler [emoji23] d er egentlig veldig befriende!!! Hvorfor bare holde tanker og meninger for seg selv når folk faktisk fortjener å høre hva andre tenker om seg? [emoji28][emoji12]
Hehe om man skulle drevet med tilsnakk til alle fulle folk ville man ikke gjort annet :) Men må bare si at selv on man er gravid er det ikke greit å si hva man vil til hvem man vil. Man skal også tenke på at det kommer en tid der man ikke er gravid lenger og det er greit å ha fortsatt ha familie og venner [emoji23]

Back
Topp